Al gırdın gırdın.

177 15 1
                                    

İçimden yuh aq desemde dışıma vurmadım.

"Anlamadım?"

"Gayet iyi anladın. Birdaha uyarmam ona göre."dedi sırıtarak.

"Komik birşey varsa söyle bizde gülelim." Evet bunu söyleyen Hilaldi. Okulda olunca yavrucak kendini öğretmen gibi hissediyor tabi.

"Diyoruz ki siz ne güzel anlaştınız öyle."

"Çok kafa dengiler."

"Öyle." Dedim omuz sirkerek. Zil çalınca yerimizden kalktık. Kalkmaz olaydık. Duyuru yapıldı meğer seçmeli İngilizce dersi varmış. Ben ne güzel gidip evde uyuyacaktım. Sınıfa gittik. Kafamı sıraya koydum. Birsüre sonra İrem beni dürtüklemeye başladı.

"Kızım sen beni dinlemiyon mu yaa. Ben iki saattir ne anlatıyorum."

"Pardon ya dalmışım."

"İyi o zaman sen dalmana devam et. Ne anlattığımı da sorma o zaman anlatmıyacam."

"İyi yaa anlatmazsan anlatma. Sen bilirsin." dedim son noktayı koyarak. Tabi İrem dayanamadı başladı anlatmaya.

"Ya diyorum ki okul çıkışı alışverişe ya da bir kafeye mi gitsek?"

"Fena fikir değil aslında gidebiliriz. Bence alışverişe gidelim. En mantıklısı."

Biz böyle konuşurken hoca geldi Bu hoca gıcığın önde gideniymiş. Ne alaka diye sordum Aras'a. Bu derste hayatta uyuyamazmışız. Tamam bu hoca benim için bitmiştir.

Neyse öyle böyle dersi bitirdik. Dedikleri kadar varmış. Kızlarla AVM'ye doğru yol aldık.

Hilal durur mu? Atladı ortaya.

"Kızlar varmısınız bir delilik yapalım?"

"Hilal sakın İremi de bozma."Irem de hemen lafa atladı.

Kızım ben zaten bozuğum.Hilal söyle bakalım ne yapacakmışız."

"Bak şimdi Irem şurdan geçen çocuğun yanına gidip senden çok hoşlandım diyeceksin. Yapabilir misin?

"Kızım bu çok kolay bekle ve gör."dedi ve gitti Irem.

Irem çocuğun omzuna dokunup daha çocuk dönmeden

"Senden çok hoşlanıyorum."dedi

Çocuk bizden tarafa dönünce bir baktık ki ağzımız açık kaldı yemin ederim. Lan bu Görkem.Irem bir an şaşkınlıktan bişey diyemedi dondu kaldı. Tabi Görkem de şaşkınlıktan tepki de veremiyor çocuğa da hak vermek lazım yani. İrem toparlandı.

" Tövbe bismillah. Görkem yaa senin ne işin var burda. Neyse ben o şeyi sana şaka olarak dedim. Millete takılıyorduk."

"Kızım kime soylediğine dikkat et azcık yaa. Çattık yaa. Bi de bana çemkiriyosun. Sanane ben de buralarda gezemem mi?"

"Aman be manyağa bak ben sana gezemezsin mi dedim.Allah Allah yaa.( yazar burda Allah'ın a sına özellikle dikkat etti;) sjsjsjjs)"

"Neyse ne ben senle uğraşamam."

"Sana burdan bir çaprarım,kimle uğraştığını şaşırırsın."

"Uff be ne konuştun kızım yaa bi çenen durmadı. Ben gidiyorum. Sen de az çeneni kıs."

Görkem giderken İrem de arkasından bağırıyordu.

"Sen görürsün çeneni kısmış. Ben çok güzel çene kısıyorum. Akşam sende de denerim."

Biz bu salaklara kahkahayla gülüyoruz tabi. En son sakinleştiğimizde İremi kolundan tutup sürüklemeye başladık. Bizim salak ta hala mırıldanıyor.

"Sende de ne cevherler varmış kızım ya. Çocuk sana sus diyor, sen konuşuyorsun."

"Allah Allah ne suscam yaa bi de gelmiş çeneni kıs diyor."

" Tamam İrem tamam akşam halledersiniz işinizi o zaman" dedim. Irem'in kötü bakışlarına maruz kalarak AVM'ye doğru yol aldık...

Ben yorgunluktan geberip giderken taksi durdu ve indik. Poşetlerle zile basamadığımızdan kapıyı tekmeledim. Kapıyı Harun açtı.

"Al gırdın gırdın."

Şok olmuş gözlerle Harun'a baktım.

"Harun o nasıl bir tepkiydi?"

Harun sırıtmaya başladı. Kenara çekildi bizde içeriye girdik. Herkes burada ama odunlar yardım etmeyi akıl edemiyor.

"Heyyo. Yardım edin ölüyorum."

"Diğer kızlar nasıl taşıyorsa sende taşırsın."

Bunu söyleyen Bulut öküzüydü. Harun kankam bana kıyamayıp yardım etti. İnsanın düşünceli kankası olması ne güzel.

Eşyaları bırakıp bizimkilerin yanına gittik. Kızlarda oradaydı. Mısır patlatmış film izliyorlardı. Emirhan'ın mısırını elinden aldım.

"Kuzen kilo alırsın kızlar beğenmez seni o yüzden alıyorum. Herşey senin için."

Dedim ve Emirhan'ın elinden mısırı aldım. Emirhan mısırı elimden çektikçe bende çektim. Bide koltuğun üstüne çıkmışız tam ortada da Bulut var.

"Yaa Emirhan ver şunu."

"Git kendine mısır patlat."

"Banane." Dediğim anda mısırlar Bulut'un kafasından aşağıya döküldü. Müsait biryerde ölebilir miyim?

Bulutuma Yağmur Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin