Erkek kokusu alıyorum.

201 14 5
                                    

"Allah belanı versin Hilal düşme sen elime."

Hilal kurbanlık büyükbaş gibi kaçıyordu.

"Yaa şu halime bak ıpıslak oldum"

Hilal yapacağını yapmış beni su dökerek uyandırmıştı.

"Yağmur daha çok gencim." dediği anda yastığı kafasına bastırdım.

"Ölüyorum imdat kurtarın beni help me help me"

Telefonumun sesiyle irkildim. Arayan Ankaradan arkadaşım Mertti. Açmadım çünkü gerçekten uğraşamazdım onunla. Hilali bırakıp hazırlanmaya başladım ve okula gitmek için taksiye bindik.

Okula geldik. Gerçekten muhteşem. Okul böyleyse çocukları hiç düşünemiyorum. Hilalle birbirimize bakıp piç smile yaptık ve sevinçten koşa koşa okula girdik. İyi ki kimse yoktu bahçede yoksa ilk günden rezil olmak istemem. Müdürün odasını zar zor bulduk. Sınıflarımızı sorduk Hilalle aynı sınıfta keyfisii. Okulu gezerken bir kızla karşılaştık telefonda birisine ev tutacağını söylüyordu konuşması bitince yanına gittim.

"Pardon,istemeden konuştuklarına kulak misafiri oldum. Ev tutacakmışsın. Arkadaşım ve ben ev arkadaşı arıyoruz. Bizimle ev tutmaya ne dersin ?"

"Bilmem ki. Olabilir aslında."

Hilal ve ben aynı anda:

"Adın ne? "diye sorduk.

"Adım İrem. Sizin adınız ne?"

"Ben Yağmur ve bu da en yakın arkadaşım Hilal. Seninle tanıştığımıza memnun olduk."

"Ben de memnun oldum."

"Ee kızlar hazırsanız şimdiden ev bakmaya başlayalım."

"Olur."

Hep birlikte ev aramaya başladık. Fiyat pek önemli değildi ailemiz sağolsun :D

"Ya kızlar biz niye emlakçıya gitmiyoruz." dedim kendimi kenardaki banka atarak.

"Nasıl aklımıza gelmedi yaa."

"Hilal kanka senin aklına gelmesini beklemezdim zaten."

Hilal gözünü devirmekle yetindi.

"Hadi. Birbirinize laf atacağınıza gidelim."

İrem son sözünü söyleyip önden yürümeye başladı. Hilal'in kafasına hızlıca vurup kaçtım. Yaşasın kötülük. Hilal gözleriyle beni doğradı da neyse.

"Merhaba."

"Merhaba hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim?

"Hoşbulduk. Biz kiralık ev arıyoruz da yardımcı olur musunuz?"

"Tabiki. Buradaki listeden bakabilirsiniz."

Tek tek evlere baktık. Sonunda çok güzel dublex bir evde karar kıldık. Kira sorunu yaşamamak için 1 yıllık kirayı peşin ödedik. Eve bakmak için gidecektik ama emlakçının acil işi çıkınca direk parayı verip anahtarı aldık.

"Kızlar gayet ucuza ev bulduk. O ev o fiyata kiraya verilir mi kafayı yemişler."

"Aynen İrem ya." dedim sırıtarak

Taksiye binip evin adresinin yazılı olduğu kağıdı taksiciye verdik. Şoför geldiğimizi söyleyince parayı verip taksiden indik. Ev okula çok uzak değildi. Dıştan görünüşü bu kadar güzelse içini düşünemiyorum. Içeriye girdik.

WTF? Evde eşya var. Ve ağır erkek parfümü kokusu geliyor. Biz yanlış mı geldik yoksa ? Kızlarla birbirimize bakakaldık.

"Noluyor ya?" Dedi İrem etrafa bakarak.

"Erkek kokusu alıyorum." dediğimde hep birlikte kahkaha attık. Erkekler önemli yani lütfen.

Birden bağırma sesleri gelince neye uğradığımızı şaşırdık.

"Gelin benimle."

Yavaşça yukarıya çıkıp sesi takip ettik. Sesin geldiği kapının önünde durup içimden bildiğim tüm duaları okuyarak içeriye baskın yaptım.

Hassss. Pes oynayan yarıçıplak 3 meteor ?

Bulutuma Yağmur Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin