⚠️🔞°Errormare°🔞⚠️

288 19 37
                                    

-İyi Okumalar- (Rahatsız olacağını  düşünüyorsan ya da yaşın çok küçücükse bu bölümü okuma eğer okursan da sorumluluk üstlenmiyorum.)

"Şimdi doğru anlamış mıyım bir bakalım. 2 haftadır ortada yoksun, toplantımı bozuyorsun ve şimdi burada kalmak istediğini mi söylüyorsun?" Nightmare toplantı odasına ani bir şekilde kapının amına koyarak gelen Error yüzünden önce kapısı şimdi de toplantısının amına koyulmuştu. Error Nightmare'in olduğu yere yaklaşarak -hala aralarında en az 3 adımlık mesafe olsa da-


"Yanlış anlamışsın. Dokunaçların dinleseydi daha iyi anlardı. Kendi ahtapot türüne göre baya IQ eksikliğin var." diyip sırıtmıştı. Nightmare resmen sabır çekiyordu. Error'un dediği lafa odadaki diğerleri de sırıtmış ama Nightmare'in delici bakışlarını onlara yöneldiğini görünce hiç kimse bir şey diyememişti.

"Şu aptal evrenlerin hiçbirinde rahat vermedikleri için buraya gelmek zorunda kaldım. Sadece bir süre zıbarıp gideceğim."

Nightmare karşısındaki hatalı iskeletin ne dediğini düzgünce anladıktan sonra

"Burada fazladan bir oda yok-"

"Eğer biraz daha kaşınırsan bu gece seninde kalacak odan olmayacak! " diyip ciddi bir şekilde Nightmare'e bakmaya devam etti. Zaten ardından Nightmare pes edercesine iç çekti. Yokedicinin neler yapabileceğini bildiği için bir şey diyememişti.

"Salondaki kanepeleri birleştirip seni oraya-" Error Nightmare'in lafını bölüp 'cık cık cık' sesi çıkardı.

"Senin odanı kullanabilirim heralde. Ne de olsa benim gibi bir misafirini güzelce ağırlamalısın değil mi?" diyip sırıtarak kırılmış kapıdan geçip -nightmare'in- odasına gidiyordu.
Nightmare Error gittikten sonra toplantısını rahatça bitirip ardından kapıyı onarması için Killer'ı görevlendirse de Error Nightmare'e bir şey demeyi unutmuştu. Uyurken rüyalarına dokunmamasını...

~~~


Error rüyasının ya da belki de kabusunun ne zaman başladığını hatırlamaya çalışıyordu ama olmuyordu.
"OH umarım rahattır orası senin için." diyen Bok beyinli ahtapota karşılık verememiş ayrıca Error ağzını kapatmaya ses çıkarmamaya çalışsada altındaki 'şey' den dolayı inlemesini durduramıyordu. 

"dUrDuR şUnU oRoSp-aahh~" lafını söyleyememişti bile. Ne olduğunu anlayamadan kısa bir süre sonra altındaki titreşimdeki şey bir anda durdu alt tarafı hala karıncalanıyordu ama yani sonuçta durmuştu. Error ne olduğunu anlamak için Nightmare'e döndü. Nightmare'in ise Error'u kaldırıp yere bir anda bastırması bir olmuştu. Error'un şortu zaten çoktan yerdeydi ve altının sırılsıklam olduğunu bilmek için bakmaya dahi gerek yoktu.

 
"aMıNa kkkOd-uĞuMunnNn EvLaDı!?" diye Nightmare saydırıyordu. Ama Nightmare'in bu laflarla uğraşacak vakti yoktu. Çünkü unutmayın rüyalar ne kadar uzun görünsede aslında çok kısadırlar yani Nightmare'in acele etmesi gerekiyordu. Dokunaçlarını Error'un ıslak kıvrımlarına sürttü zaten çoktan uyarılmış olan bölgeden dolayı Error ağzını hızla kapatmıştı böyle sesler çıkardığını duymak kendisini çok utandırıyordu. Nightmare tatlı intikamından memnun bir şekilde devam etti ama Error'un içine girmeden hassas olan bölgeleri güzelce kullandı dokunaçlarıyla. Error o sıra boş durmuyordu tabii Nightmare'e durması için yalvarmaya çalışıyordu ama vücudunun duyduğu büyük zevk inleme dışında ve ahlaksız sesler dışında başka sesler çıkartmıyordu. Error'un dayanamayacağını bilen Nightmare yanılmamıştı.

 
"yYy-yEtEr! g-ggGgİrEcEkSe-mmh~ gİr ARTIK ŞU-" Nigjtmare sanki bu lafı bekliyormuş gibi bir anda dokunacın içine girmesiyle Error'un gözleri yaşla doldu ama Nightmare umursamadan içeriyi keşfetmeye devam etti. Hatalı iskelet Önce bir süre acı hissetse de çabucak yerini sonsuz bir zevk doldurmuştu. Biraz sonra Error'un uyanacağını farkeden Nightmare

"Umarım fragman'ı beğenmişsindir. Ayrıca bakalım altımda da sabahki gibi ukala olabilecek misin? Bunun cevabını öğrendikten sonra umarım uyumak için buraya daha çok gelirsin~" diyen Nightmare'in sırıtan yüzünden sonra sırılsıklam bir şekilde uyandı Error. Hem terlemiş hemde şortu ıslanmıştı...

 
"Siktir..."

_________
İşte yeni boktan bir bölüm daha,,,
Oy atmayı unutma🌟✨
Bu arada önceki bölümlerde ya da özelden gelen istekler aklımda onları yazıcam diğer bölüm (๑>ᴗ<)ﻭ
İsteklerin varsa yaz yorum kısmına hemen
Yaw ne diyim başka
Hadi kaçıyorm ben yavaştan
Öpüyorum hepinizi
Bai~
💜

Boştan Seçmeli Sanscest Oneshot'larHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin