Giriş

484 27 26
                                    

Ben Swan Wolker;

Hayatımın dönüm noktasında, tek başıma kaldım. Daha Dünya' ya gelmeden Babamı kaybettim.

Baba, çok iyi bir kimya Profesörüydü. Annemden duyduğum ve bana bıraktığı notlarından öğrendiğim kadarı ile silahlar kimyacısıydı.

Ama annem bana hamile iken, babam silah satmak için bir Arap ülkesine gitmiş. Bu arap ülkesinde ise tutsak edilmiş.

Sonrası ise tek bildiğim...
Kendini Tony Stark için feda etmişti...

Tony Stark' a sinirli değildim. Benim babam bişey yapıyosa bir sebebi vardır diye kendimi avuttum.

Annem...

Annem iyi bir doktordu, herzaman çok iyi görünmeyi başarırdı. Bana babamın yokluğunu hissetirmedi. Benim için çok şey feda etti. Babamı hep sevmişti.

Annem; benden hep iyi bir yere gelmem gerektiğini, herzaman yanında olmıcanı o yüzden çok çalışıyorum. Ama..ben, ben Tony Stark gibi olmak istiyorum.

Çok sevilen, çok saygı duyulan biri olmak istiyodum. Ben bir, Yenilmez olmak istiyodum. Ben ne istedimi biliyorum. Ama bu konuyu anneme açamadım.

Gerçi Tony Stark bize niye ulaşmamıştı? Ona bu konuda sinirliyim. Ama nefret değildi.

Kim Antony Edwert Stark' tan nefret edebilirdi? O Iron-man' di yani Demir Adam.

Düşüncelerim den sıyrılıp önündeki zırha daha çok odaklandım. Ağzında ki tornavidayı elime aldım. Kabuların olduğu kutunun kısmın kapağını kapatıp vidaları sıktım.

"Soley?" Dedim.

Soley benim progladığım bir programdı. Bir insan ve robot gibi düşünen, Zeki bir varlıktı.

"Buyrun Bayan Wolker?" Dedi o güzel kadınsı sesi.
"Zırhı tarar mısın?"

Yeşil bir ışık yayılıp Zırhı taradı.

"Zırh size doğru parça parça gelicek."
"Başta koldan başlasın. Soley, kaç saatir uyumuyorum?"
"43 saatir bayan Wolker. Bugün okulda da önemli bişey olacağını not almışım."

"Peki Soley, ben uyumaya gidiyim. Bir saat bir saatir." Derin bir nefes alıp koltuğa oturdum." Annemden mesaj var mı? "

"Evet Bayan Wolker. Ve Bay Stark' tan mesaj var."
"uffff annem ne diyo?"

"Güzel kızım, Şuan yine o zırhla ilgileniyosun biliyorum. Ben..seninle Gurur duyuyorum güzel kızım. Nerden nasıl bir yolda yürümek istersen O yolda yürü kızım. Ben yanında olmasamda, hep senleyim.." Ağlıyomuydu o ? Derin nefes alış-veriş den sonra devam etti. 'Ruhen yani güzelim, sen güçlü ve ne olmak istedini bilen bir kızsın. Güçlü bir kız ol. Bay Stark' ta babandan sana kalan bişey var onu al. Seni seviyorum güzelim beni affet..."

Zihnim durmuştu, nefes alamadım sanki. Gözyaşlarım benden habersiz peş peşe döküldü. Yutkundum, ama bir yumru takıldı boğazıma. Noluyodu?

"Bayan Wolker? Iyi misiniz? " Soley' in sesi boğuk gelmişti.
"To-Tony Stark' ın mesajını aç."
"Peki bayan Wolker."

"Swan, benim Tony Stark. Annen beni aradı. Senle konuşamız lazım. Mesajımı alınca ara beni! Aramazsan Soley' ı heclerim tatlım."

Noluyodu? Noluyodu? Zihnim almıyodu! Zonglmaya başlayan başımı ellerimin arasına aldım.

"Bayan Wolker? Bay Stark ' ı aramamı ister misiniz?"

Demir Kız; Gizli Zırh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin