4. kapitola

229 12 0
                                    

Odcházela jsem z obchodu ověšená taškama. Zkrátila jsem si cestu parkem. Na lavičce seděli a kouřili nějací kluci a vedle jezdili děti na koloběžce, zkoušeli různé triky. Jeden z triků se malému klukovi nepovedl a spadl na zem. Zbytek dětí k němu přiběhly a pomohli mu na nohy.
Chtělo se mi smát, dala jsem si rty do úzké linie a zadržovala smích.

Dala jsem hlavu na druhou stranu a pozorovala jsem ty kteří seděli na lavičce. Ten který seděl na kraji lavičky se na mě podíval taky, střetli jsme se pohledem a mě došlo že ten obličej znám.
Sakra! Vykulila jsem oči a přidala do kroku. Na té lavičce seděl můj ex...
Začal na mě pískat a volat. Protočila jsem očima a zastavila jsem se na místě. Otočila jsem se na patě a došla k němu a jeho kamarádům.

"Ty mě ani nepozdravíš?" Řekl arogantně
"Divíš se? Po tom co jsi udělal?!" Vystartovala jsem po něm, vřelo to ve mě a už jsem cítila jak se červenám zlostí.
"Nic tak hrozného se nestalo"
"Ne? Zbil jsi mě jak psa!!"
"Byl jsem ale opilí a nepamatuju jsi co jsem dělal" potáhl si z cigarety a fouknul mu dým do obličeje. Kouř jsem rukou odehnala a začala jsem hrabat v jedné z tašek. Vytáhla jsem balíček cigaret a vyndala jsem z balení jednu cigaretu. Vzala jsem zapalovač který ležel vedle něho na lavičce a zapálila jsem si cigaretu.
"To tě neomlouvá" a taky jsem mu foukla kouř do obličeje, on se na mě jenom nechápavě podíval.
"Ty kouříš?" Zeptal se a podíval se na cigaretu kterou jsem držela v ruce
"Jo, po rozchodu s tebou jsem začala. Taky jsem si obarvila vlasy a začala jsem se výrazněji malovat." Ironicky jsem se usmála.
"Proč to děláš?"
"Protože si měl rád to moje minulé já. Proto jsem se změnila. Nechtěla jsem vypadat jako ”tvůj typ„"
Asi ho to zaskočilo a urazilo, dobře mu tak.
"Zase ty jsi se vůbec nezměnil" dala jsem hlavu na bok a típla cigaretu o lavičku, nedopalek jsem hodila po něm a odešla.

Nechápu jak jsem s ním mohla někdy být.

Zase ten pocit, rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla jsem ho. Zas ten v kapuci. Už mě to nebaví... Šla jsem dál a jenom koutkem oka jsem ho sledovala. Přidala jsem do kroku a spěchala jsem na vlak.

Přišla jsem domů a začala jsem chystat party.

-party skupina

Tess: Zduř, tak dneska ta party u mě

Liam: Alkohol je?

Tess: Tak samozřejmě :D

Liam: Ok, tim pádem už jsem na cestě 😉

Sarah: Oki, jestli nevadí tak pozvu jednu kámojdu

Carlos: Kámošku? To rozhodně vadit nebude😏

Tess: Kamo uklidni se, pokud si dobře pamatuju tak maš holku :D

Carlos: Pšššt

Tess: XD
Tess: Čekám vás :3

Usmála jsem se a vytáhla jsem z tašky nákup.
...
"Tak, chlebíčky- mám. Alkohol- mám. Chipsy- mám. Minerálky- mám. Ovoce které stejně nikdo nebude žrát- mám. Whisky- ... Doprdele! Já zapoměla vyvenčit Whisky!!!"
Vyběhla jsem schody obrovskou rychlostí. Celá udýchaná a unavená jsem praštila do dveří aby se otevřeli. Já vtrhla do pokoje. Něco studeného a mokrého bylo na mojí ponožce, do něčeho jsem šlápla.
"Sakraaa!!! Whisky! Já tě zabiju!"
Podívala jsem se na svou nohu. No samozřejmě, to co jsem si myslela, šlápla jsem do loužičky. Sundala jsem si BÍLOU kotníkovou ponožku nacucanou moči.
"Ble" natáhlo se mi až jsem si musela dát ruku přes pusu.
V tu chvíli se ozval zvonek.
"Doprdele" dupla jsem si A ZNOVU jsem šlápla do té loužičky. Tentokrát holou nohou.
Ten někdo kdo stál dole zvonil jako šílený.
"Už jdu!" Křičela jsem přes celý dům.
Tu nohu jsem si ani nestihla umýt. Takže jsem ke dveřím doskákala na jedné noze. Otevřela jsem, zase se otočila a doskákala do koupelny

"Ahoj?" Řekl tázavě a překvapeně Liam
"Takový pohled hnedka když příjdu"
Otráveně jsem se na něho otočila a přistihla Liama jak se mi upřeně díva na zadek.
Liam vešel dovnitř ještě s nějakou holkou která mi byla už na první pohled nepříjemná.
Umyla jsem si nohu a dala jsem ponožku do pračky. Sešla jsem dólů přivítat Liama a ten smeták který s ním přišel.
"Čau" mávla jsem rukou a oprášila jsem si černé tričko a zastrčila jsem si ho do šedých tepláků.
Liam kývl
"Co to mělo být?" Postavil se Liam z gauče, ta holke jenom otočila hlavu směrem ke mě a dala ruku na opěradlo.
"Whisky mi poč... Vlastně... Zapoměla jsem Vyvenčit Whisky, no a ona..." Promnula jsem si čelo a zadívala jsem se do země 
"Jasně, chápu" kývl a rozhlédl se kolem.
"Nějaká další hoe?" Kývla jsem směrem k té holce.
"Tak trochu. Tess tohle je Beth, Beth tohle je Tess" představil nás Liam.
Přišla jsem otraveně k ní a podala ji ruku. Potřásli jsme si rukou
"Beth? Jako Elizabeth?" Začala jsem konverzaci
"Ne, Beth jako Bethany" odpověděla arogantně
"Ohh, Takže Bethany"
"Ne, Beth"
Zvedla jsem obočí a falešně jsem se usmála.
"Kráva"
"Odkaď máš ty tepláky, zrovna takové potřebuju."
Vykulila jsem oči a podívala jsem se na svoje tepláky.
"Ummm, Primark" Vymyslela jsem si nějaký obchod a zase jsem se falešně usmála"
"Tak tam někdy zajdu"
"Jo jo" znova jsem nasadila falešný úsměv.
"Primark, to určitě. Nechci aby měla stejné věci jako já"

"Tak já se půjdu převléct a namalovat"
Oba kývli na souhlas. 

Stalker Kde žijí příběhy. Začni objevovat