Po schůzce jsem zase běžela na vlak. Tentokrát už se mnou ten podivín nejel. Otevřela jsem Instagram, už mi zbývalo jenom 10 sledujících abych dosáhla 500 tisíc followers, konečně jsem toho dosáhla. Už jsem brala to že určitě těch 10 sledujících během dneska nebo zítřka dosáhnu, protože profil modelingové agentúry přistanou nové fotky se mnou z dnešního focení a na fotkách mě vždycky označí...
Vystupovala jsem z vlaku a štráchovala jsem si to domů. V ten moment jsem se zastavila a podívala se do dálky, to snad ne, zase on, šel naproti mě ten chlápek s kapucí, už mi to nepřišlo normální. Začala jsem už vytahovat klíče a dala jsem si je do ruky tak abych se kdyby náhodou ubránila, někde jsem četla že to funguje, tak budu doufat.
Neudělal krok do předu, nic, jenom stál a díval se do země.
Doklusala jsem ke dveřím a dala klíč do zámku. Vešla jsem a rychle za sebou zavřela branku. Stoupla jsem si na špičky a natáhla jsem krk abych viděla jestli tam pořád stojí. Nic se nezměnilo, nadále čuměl do země a měl ruce v kapsách. Vyšla jsem tři schody a otevřela jsem vchodové dveře do svého domu.
Asi by jste čekali že udělám to co vždycky když příjdu domů že?
Ne. První věc co jsem udělala byla ta že jsem sebou praštila na gauč a začala jsem psát Kate co se mi zase stalo.Tess: Je tady... Zase stojí před domem tentokrát se ale díval do země.
Kate: To už není v pořádku, to už je stalking!
Tess: Začínám se bát...
*Zobrazeno*Na tu zprávu mi už neodpověděla.
*Nový sledující na Instagramu*
Profil jsem si rozklikla a nevěřila jsem svým očím. Ten který mě zřejmě sleduje mě začal sledovat i na Instagramu, náhoda? On byl ten poslední co mi dal follow abych dosáhla 500 tisíc na Ig. Byla jsem šťastná ale i zaskočená
Jak mohl najít můj Instagram?! Pořád jsem nad tím uvažovala... Mohl si najít modelingovou agenturu pro kterou pracuji. To je jedno, hlavní je ze jsem dosáhla toho obrovského čísla!! Začala jsem skákat po bytě s bundou kterou jsem si nestihla pořád sundat.
Napsala jsem to ostatním kamarádům že zítra bude párty a ať pozvou ještě někoho dalšího, čím víc tím líp :)Už je ráno, já očividně usnula na gauči s mobilem v ruce. Vyskočila jsem z gauče a utíkala jsem v kozačkách s obrovskými jehlami ke dveřím. Zapla jsem si bundu kterou už jsem měla na sobě. Vzala jsem si malou kabelku s peněženkou a na poslední chvíli jsem šáhla po klíčích.
"Mobil" řekla jsem při zanikání dveří. Bylo mi to docela jedno, až tak moc jsem ho nepotřebovala, mam hodinky propojené s mobilem takže pohoda.Nastoupila jsem do vlaku a sedla si na místečko kde sedím vždy.
Revizor se na mě hned usmál jak mě viděl, jelikož on je tady skoro pořád, takže už mě poznává... Jednou mi dokonce prominul i to že jsem neměla koupený lístek, na druhý den jsem mu zato koupila balíček cigaret a čokoládu.Vlak zastavil na zastávce kde jsem měla vystoupit. Vystoupila jsem a namířila jsem si to přímo k nákupnímu centru.
Vlezla jsem do prvního obchodu s dekoracemi. Koupila jsem nějaké zlaté balónky ve tvaru 500 a jelikož to vypadalo jako kdybych slavila 500 follow tak jsem k tomu ještě koupila balónek ve tvaru K, takže dohromady to tvořilo 500K. Dále jsem vzala konfety a nějaké drobnosti k tomu třeba i pro sebe.Zašla jsem ještě do obchodu abych koupila občerstvení a co si budem... Hlavně alkohol a cigarety.
ČTEŠ
Stalker
RandomUž to nezvládám. Každý večer se na mě dívá muž s kapucí přes hlavu a rukou v kapsách. Upřeně se mi dívá do oken ani jeden den nevynechá. Všude chodí za mnou ale nejhorší je to že mu nejde vidět do obličeje.... Jak si Tess poradí se stalkerem? A odra...