Podívala jsem se na mobil a projela nové oznámení.
@s.shhhs_ ti chce poslat zprávu
Podívala jsem se do zpráv.@s.shhhs_ :Že ti není blbé nepozvat toho kdo ti tu radost udělal, jsem ten co ti dal follow jako poslední a dostal jsem tě do tvého snu.
Zprávu jsem nepochopila a hrozně mě to vyděsilo. Profil neměl žádné fotky ani videa.
"Lí?"
"No" odpověděl Liam
"Můžeš něco pro mě udělat?"
"Pro tebe cokoliv"
Dala jsem oči v sloup ale dál jsem pokračovala
"Vyhledáš si na ig uživatele @s.shhhs_"
"Jo aaaa můžu se zeptat proč?"
"Eeee, ne nemůžeš"
Liam odfrkl
"Seš si jistá že to jméno je správné?"
"Ano"
"No protože mi to píše že uživatel neexistuje"Tak teď už jsem to vůbec nechápala. Mě ten člověk napsal ale když si ho chci vyhledat tak neexistuje. Něco v hlavě mi říkalo že v tom bude mít prsty ten někdo kdo mě neustále sleduje.
Měla jsem nutkání se podívat z okna... A taky že jsem to udělala. Stál tam a díval se do okna. Nebylo to nic jiného než čistý vražedný pohled. Kapuci měl sundanou a díval se mi do očí. Měl ruce v kapse a upřeně mě sledoval. Jeho oči byly neutrální, žádná jiná emoce, prostě čistě hnědé oči které mě děsily. Měl tmavě hnědé vlasy které mu trčely ze všech stran. Vypadal že je v pořádku ale nebyl, pokud dělal toto tak rozhodně v pořádku nebyl.
Liam zaregistroval že asi už minutu stojím u okna. Vstal ze země a tichými a pomalými krůčky přišel ke mě.
"Koho tam vidíš"
S otevřenou pusou jsem ukázala na kluka který stál venku
"Kdo to je?" Zeptal se Liam a chytil mě za pas
"Ten co mě sleduje, ten co mi píše, ten co mi ničí život!" Neudržela jsem se a začala brečet, bylo to hrozné, vidět mu do obličeje a poznala jeho tvář. Už tak toho na mě bylo hodně.
"Jdu tam"
Liam vyběhl z místnosti. Snažila jsem se ho zastavit, ale on už vyběhl z baráku a šel pod okno kde ho předtím viděl.
"Stůj!" Moje snaha byla marná, a jeho snaha taky. Když Liam totiž došel k místu kde chlapec stál, nikde nikdo...
"Má to smysl Lí? Nikdy ho nedostanem, je to hajzl!"
"Něco se musí dát udělat"
"A co asi!"
"Co třeba zavolat na policii?"
"Myslíš že mě to už nenapadlo?! Ale co jim chceš říct? Že mě asi někdo sleduje. A i kdyby, oni by s tím nic nezmohli, ani nevím jak vypadá!"
V ten moment mi to došlo, ja už vím jak vypadá. Podívala jsem se na Liama a on se podíval na mě.
"Jdu zavolat policii" řekl Liam a zase šel do baráku.Rozmluvila jsem aby Liam zavolal polici, nechtěla jsem to řešit dnes. Mezitím se všichni vzpamatovali a odešli. Já celý den uklízela, ale spíš mě to více trápilo kvůli tomu klukovi. Kdo to byl, a co po mě chtěl?!
Omlouvám se všem co tuhle kapitolu čtou a chytají se za hlavu, ale psala jsem tenhle příběh večer a jsem hodně unavená, proto se omlouvám za chyby nebo za to když něco nebude dávat smysl 😶😂
.
.
.
.
.
Vaše Kaya ✨💕
ČTEŠ
Stalker
RandomUž to nezvládám. Každý večer se na mě dívá muž s kapucí přes hlavu a rukou v kapsách. Upřeně se mi dívá do oken ani jeden den nevynechá. Všude chodí za mnou ale nejhorší je to že mu nejde vidět do obličeje.... Jak si Tess poradí se stalkerem? A odra...