ÜŞK BÖLÜM 3

705 39 39
                                    

ÜŞK Bölüm 3

Medya Meyra

Beyza Çağrı

Kafeden çıkar çıkmaz tek tük konuştuğumuz İngilizce sayesinde bir kütüphaneye gelmiştik, Meyra bu şekilde isteyince bir şey dememiştim.

Buraya gelmemizin amacını sorgulamazken dikkat çekmeden diğer insanlar gibi girdik içeriye. Önce bir kitap aldı Meyra, ardından oturduk bir masaya.

Şimdi bir anda kalkıp kütüphaneye gelmemizin amacını merak ediyor ama konuşunca ses çıkacak diye ödüm kopuyordu, Meyra düşünceli bir tavırla ilk sayfayı açtı.

Kitaplar bizim dilimizde olmadığı için anlayıp anlamadığını merak ederken telefonu çıkarıp akıl almak için Kübra'ya mesaj attım.

Bir sorun var sanırım, kütüphaneye geldik. Eline bir kitap aldı ve okumaya başladı. Sorsam mı?

Mesajı yazdıktan sonra beklemeye koyulsam da mesaj gelmeyince mesajımı görmesi için aradım onu, ardından hemen kapatıp derin bir nefes almıştım.

Gelen mesaj ile hemen tıkladım, gerçekten merak ediyordum.

Soru sormaman için zaten seni kütüphaneye sürüklemiş olmalı, şimdilik yanında kal. Bir araya gelince öğreniriz.

Mantıklı diye düşünürken Meyra'ya baktım, Amsterdam içerisinde bir kütüphaneye getirmek zeki biri yapabilirdi anca. Meyra, zihni kapalı olmasına rağmen güçsüz olduğunu düşünmeme sebep oluyordu.

Kaçmak bir çözüm değildi, ben yıllarca kaçınca elime ne geçmişti? Hiç bir şey.

Sağ ol, orada durumlar nasıl? Biz ne zaman geliriz bilmiyorum ama biraz kalacağımız kesin.

Kusursuz duran yüzünde mimiksiz oturuyordu, bu şekilde bende saatlerce oturduğumu biliyordum. Ne olduysa içinde büyük bir fırtına koptuğunu anlayabilirdim.

Benim gibi sönüktü yüzü.

Duygulara kapatılmış kaskatı bir surat vardı karşımda. Ne yapmam gerekiyordu kestirmek güçtü.

Ayaklandı bir anda Meyra, onunla birlikte ayaklanınca, "Nereye?" diye sordum merakla, etraftaki insanlar beni ayıplayınca peşine düşmüştüm.

Kapının önüne çıktığımızda yoğun bakışlarını üzerime dikerek, "Beyza sen burada bekle beni, işimi halledip hemen geleceğim," dedi ifadesizce, merakla suratına bakınca, "Sadece beş dakika," dedi hemen. "Gelince anlatacağım."

Benden bir şey dememi beklemeden koşar adım uzaklaştı yanımdan. Ardından bakarken hemen aradım Zeynep'i, telefonu meşguldü. Kimle konuştuğunu merak etsem de, Kübra'yı aradım hızla.

"Efendim," dedi açar açmaz. "Bir sorun mu var Beyza?"

"Büyük bir sorun," dedim derin bir nefes alarak. "Meyra bir yere gidip geleceğim diyerek yanımdan gitti, kaldım bir başıma burada."

"Nereye gittiğini bilmiyor musun?"

"Hayır, beş dakika sonra geleceğini ve anlatacağını söyledi. Ayaz kim bilmiyorum ama canımızı yakacak gibi duruyor. Ondan uzak durun."

Üşengeç Kızlar Yollarda//AmsterdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin