Merih
Son ders beden olduğundan hepimiz artık bitik bir şekilde çimenlere uzanmıştık, yanımda uzanan Enes'e gizlice baktığımda uyuduğunu gördüm, diğer yanımda duran Feza'ya baktığımda dik dik Enes'e bakıyordu.
"Çaktırmadan izliyorsun gerçekten." dedim koluna dirseğimle vurarak fısıldarken.
"Sus işimi sorgulama."
Sanarsın kendileri yıllarını ninjası, kendine ninja demiş çünkü gizli ve hızlılarmış kendisi bir kaplumbağa kadar yavaş ve asla gizli işler yapamaz, çok yanlış kişiye anlattım.
"Acıktım." diye mırıldandı Kutay yerde uzanırken bir yandan karnını ovarken.
"Tunç nerede?" deyip etrafa bakarken Tunç'u görmemle göz devirmem bir oldu, ardından fark ettiğim şey ile gözlerim irice açıldı. "Erkek mi kesiyor?"
"Lan!" dedi Feza ağzı kocaman açılıp kahkaha atarken. "Mete'nin kaslara bakarken içi gitti ya lan!"
"Hayırlı işler Tunç bey!" dedi Kutay, Tunç'un yanına gidip ensesine vururken.
"Aramıza hoşgeldin dostum!" dedi Feza ona öpücük atarken.
"Ne?" dedi Tunç daha kendine yeni gelmiş saf saf bize bakarken.
"Kalk kantine gidiyoruz," dedim ayağa kalkıp ayağa kalkmasını gözlerimle işaret ederken. "Bugün kimdendi?"
Arkamı döndüğümde Kutay'ın yok olduğunu gördüm, cimri orospu.
"Enes'i uyandırın da gidelim." dedi Tunç bir yanda spor yapan kız ve erkekleri izlemeye devam ediyordu.
"Ben uyandırırım gidin siz."
"Seni bekleyeyim mi?" dedi Feza.
"Yolu amk gelirler," dedi Tunç kolunu Feza'nın omzuna atarken. "Gidelim biz."
Feza gözlerime bakarken başımı aşağı yukarı salladım, onunla yalnız kalmalıydım ama tamamen yalnız da olmamalıydım, okul bahçesi bunun için idealdi çevrede bir sürü insan varken bir şey olmazdı.
"Enes!" dedim hafifçe tekme atarak. "Kış uykusuna mı yattın?"
"Bırak uyuyorum," diye mırıldandı. "Salak mısın Merih?"
"Sinirim bozma uyan." dedim gülerek, ya baksanıza Enes olmaz, olamaz o saf tatlı bir çocuk, hem ortaokulda herkes benimle kızlara benzediğim için alay ederken o benim yanımda olmuştu, bu kadar kötü biri olamaz o.
Onu tekmelemeye devam ederken en sonunda dayanamayıp ayağa kalkmıştı, ayağı kalkıp kolunu omzuma atarken bu sefer üstüme düşerek uyumaya devam ediyordu.
"Ya benden ağırsın sen nasıl taşıyayım seni? Ne ara bu kadar kaç yaptın piç?"
"İleri köle!" diye bağırdı uykulu sesiyle.
Onu sırtımda kantine doğru taşırken sırtımdaki bütün kemikler kırıldı sanırım, üflesen uçarım ben neden üstüme yükleniyorsun orospu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perestiş•bxb✔️
Teen Fiction"Korkmana gerek yok o pislik sana zarar veremez." "Kendim için korkmuyorum Kaya," dedim uzandığım dizinden doğrulup, yanına otururken. "Eğer o sırf yalnız kalmam için size zarar verirse ne yapacağım? Sizi koruyamamaktan korkuyorum." "Hiçbirimiz yaln...