Merih
Öğle arası teneffüsüne son on dakika kala artık gözlerim gidip geri geliyordu, dersin biyoloji olması ile de uyumamak imkansızdı.
Gerçek hoca konuşurken ninni söylüyor gibi sanki bizi uyutmaya gönderilmiş bir ninni matik!
Dün gece uyumadan önce Kaya ile konuştuğum aklıma gelince yine kendi kendime sırıtıyorum, ben fena bitmişim bu salağa.
Kaya'nın bana karşı hep diğerlerinden farklı olması en büyük umuttu, diğerlerine her zaman ciddi anlamda kanka gibi davranırken sanki bana karşı bebeğiymişim gibi davranıyordu, ben aşık olduğunu belli etmemek adına ona sövüp dursam bile.
"Hocam!" dedi Feza parmak kaldırarak, hocanın söz vermesi ile ayağa kalkmıştı. Herkes soracağı soruyu beklerken Feza gururla gülümsedi. "Dersin bitmesine beş dakika kaldı ama şu konuyu tekrar anlatır mısınız?"
Feza sinsice sırıtarak sınıfa bakarken hoca gülümseyerek konunun en başına gidip yavaşça anlatıyordu, Feza dinliyor gibi yaparken aklından neler geçirdiği merak ediyordum ama şu an onu hangi ölüm şekliyle ortadan kaldırsam diye düşünüyorum.
Her ders bu şerefsizliği yapıyor bize!
Zil çaldığında hoca bizi salmayıp anlatırken Feza şerefsizliğini yaptığı için gururluydu orospu.
"Hocam siz Feza'ya özel olarak anlatsanız zil çaldı da?" dedi Enes, thats my bitch!
"Siz çıkabilirsiniz sen de gel Feza konuyu tekrar edelim."
Feza göt gibi kalırken ona gülmemek için zor duruyorduk, Feza gitmeden önce arkasını dönüp bize korkunçlu bakışlar atarken omuz silkerek ona gülmeye devam ettik.
"Ne yiyeceğiz?" dedi yanımda oturan Enes, yemek dışında bir şey düşündüğünü sanmıyorum.
"Bugün kimden besleniyoruz?" dedi Kutay elini kaldırarak, üçümüz de ona baktığımız da sıranın altına saklandı. "Hayır bugün benim günüm değil!"
Beleş yemenin tadı bir başka olduğundan her gün öğle yemeği için birindne geçiniyorduk, kendimiz yesek de aynı şeye denk gelecekti ama beleş baldan tatlıdır.
"Dün ben aldım!" dedi Enes kollarını kaldırarak.
"Tunç nerede?" dedim sınıfa bakarken, daha az önce arkamda uyuyordu şimdi hop yok olmuş!
"Ela'ya yürüyordu başka işi yok beyefendinin." dedi Kutay.
"Dur Merve'ye yürümüyor muydu?" dedi Enes.
"Sarışın olan mı esmer olan mı?"
"Kumral olan!"
"Yuh ona da mı yürüdü?"
"Bütün okulu elden geçiriyor orospu çocuğu." dedim gülerek, birbimizin arkasından sövüp dursak da aramızda güçlü bir bağ vardı, ama yakın arkadaşlara sövmek her zaman en eğlenceli şeydir.
"Sizden nefret ediyorum!" dedi Feza masamın üstüne kendini atarak uzanırken. "Bir de çözmem için test verdi kendi başımı yaktım resmen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perestiş•bxb✔️
Teen Fiction"Korkmana gerek yok o pislik sana zarar veremez." "Kendim için korkmuyorum Kaya," dedim uzandığım dizinden doğrulup, yanına otururken. "Eğer o sırf yalnız kalmam için size zarar verirse ne yapacağım? Sizi koruyamamaktan korkuyorum." "Hiçbirimiz yaln...