'14'

1.3K 147 164
                                    

Kaya

Uyandığımda kollarımın arasında duran bedenle içimin ısındığını hissettim, Merih uyumaya devam ederken sırıtarak onu izlemeye başladım.

Bir çok kişi için biri uyurken ona melek gibi gelmezdi ama aşık olduğunuz kişiyi uyurken izlerken cidden öyle hissediyordunuz, uyurken bir bebek gibi duruyordu, uyurken ki yüz ifadesini izlerken sırıttım kim bilir rüyasında ne görüyordu böyle sırıtıyor.

Uyumaktan şişmiş yüzüne bakarken bütün yüzünü öpmek istiyordum ama uyanmaması için nefes bile almıyordum.

Merih'e olan ilgim daha sonra zamanla sevgiye dönüşmüştü, kendimi ne kadar vazgeçirmeye çalıştıysam o kadar bağlanmıştım sanki ona, dört yıldır her düşüncem onunlaydı.

Kutay bizi tanıştırdığında sanki o an başlamıştı aramızdaki bu bağ, diğerlerini kardeşim gibi görürüken Merih'e öyle diyemiyordum, içimi sıkıntı kalıyordu sanki, bedenim onu kardeş olarak kabullenmemi istemiyordu.

Korkuyordum, eğer ona her şeyi açıklarsam bu sefer benden tamamen uzaklaşacağından korkuyordum, şimdi ise korkaklığım için kızıyordum kendime, belki de dört yılı bu düşüncelerin yanı sıra birbirimize aşık olduğumuzu bilerek geçirebilirdik.

Eşcinsel olduğumu onunla anlamıştım, kendimi kabul etmem zorlu olmamıştı, ailem en başından beri bana aşkın cinsiyeti önemsemediğini öğretirdi, aşkın cinsiyeti yoktu, ona aşık olurdun cinsiyetine değil.

Kutay aileme ilk açıldığında ailem onu tamamen desteklemişti, aslında biraz korkmuştum, benimde eşcinsel olduğumu öğrenirlerse beni kabul etmezler diye, sonuçta herkesin hayali bir torun sahibi olmaktı.

Bunları onlara anlattığımda annem bana terlik atmıştı, onların tek istediği her zaman bizim mutluluğumuz olmuştu.

Onların karşısına gururla Merih'i çıkaracağım gün için şimdiden heyecanlıydım, onu Kutay'ın arkadaşı olarak tanıyorlardı şimdi ise sevgilim olarak tanıtacaktım.

"Günaydın." dedi Merih gülümseyerek gözlerini yavaşça açıp kollarını daha sıkı sararak, başını göğsüme yaslayarak bana bakarken saçına küçük bir öpücük bıraktım.

"Saçların çok güzel kokuyor."

"Her zamanki vanilya kokusu."

"Hep beraber uyurken gizlice saçlarını koklardım."

"Kaya köpek misin?" dediğinde 'komik mi' der gibi kaşlarımı kaldırdım, o da gülerek doğruluğu yanağıma bir öpücük bırakmış ardından kollarımın arasına geri dönmüştü.

"Sen tişörtlerimi çalıyordun hiç bakma bana öyle!"

"Ama onları giyince kollarının arsında gibi hissediyordum, özellikle uyurken. Çok güzel oluyordu!"

"Şu an kollarım arasındasın ama o anını anlatırken daha mutlu gibisin?" dedim gülerek.

"Acı çekmeyi seviyorum teşekkürler."

Gülümseyerek bana bakarken yüzüne doğru eğildim, yüzü şaşkın bir ifade alırken sevimli yüzüne dayanamayıp dudağına kısa bir öpücük bıraktım, geri çekilecekken Merih'in kollarını boynuma dolaması ile öpücük hiç de kısa olmamıştı.

Perestiş•bxb✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin