'9'

1.6K 173 255
                                    

Merih

Evet dün gece heyecandan telefonumu fırlattığım için telefonum kapanmıştı ve Kaya'ya yazamayacak bir aptallık yapmıştım.

Ben bu anı dört yıldır bekliyordum ama telefondan olacağını hiç hayal etmemiştim!

Hatta bazen her şey rüya gibi hissettiriyordu, o harika biriydi ve benden hoşlanacağını asla düşünmezdim.

Okula hazırlanmadan önce evin içinde koşturmaya başlamıştım, ailem işe gittiği için bütün ev sabahları bana kalırdı, evde yalnız olmanın rahatlığı ile istediğim kadar Kaya'yı sevdiğimi bağırabildim.

Tabii önce bunu onun yüzüne diyerek dudaklarına yapışacaktım, daha sonra onun büyük elleri benim ince belimi tutacak daha sonra... Sanırım devam edersem olmayan bir hayalden etkilenecektim.

Bir çok kez bizi hayal eder ve olmayan olaylara sevinirdim, hatta ayrılma senaryoları yazıp ağlar ve tekrar kavuşma senaryoları yazarak kendimi mutlu ederdim.

Ay ben kafayı yemişim.

Ev telefonu çaldığında kaşlarımı çattım, bir ev telefonu olduğumuzu yeni fark ediyordum ama insanlar onun numarasını biliyordu!

Bu nasıl açılıyor? Ev telefonunu incelerken elime alıp kulağıma götürdüm, gelen robotik ses ile ne olduğunu anlamaya çalıştım.

"Günaydın güzelim."

"Kimsin?"

"Kim olduğumu bilmiyorsun unuttun mu?"

"Ay hasiktir! Yine mi sen?"

"Beni düşünmene sevindim."

"Bak beni takip edip peşimden her yere gelmen korkunç değil tamam mı?"

"Sana mesajları attığımda yüz ifaden öyle demiyordu ama."

"Ne?"

"Ve telefonunu fırlatma güzelim, sana nasıl ulaşırım sonra?"

"Nereden biliyorsun?"

Telefonumu fırlatıp kırdığımı ailem dahil kimse bilmiyordu, gerçi sanırım alt komşu sesten dolayı çok iyi biliyor.

Ay ama alt komşum mu sapığım? İyi de tontiş teyzem bana neden sapık olsun? Saygılar tontiş teyzem.

"Aptal aptal bakma etrafa, seni daha çok istememe sebep oluyorsun."

"Rahatsız edici oluyorsun."

"Umrumda bile değil."

"Ne istiyorsun?"

"Sadece sana sahip olmayı."

"Orospu çocuğu!"

Telefonu tam kapatacakken gelen ses ile sadece taş kesildim.

"Telefonu kapatacak bir hareket yapma ve şimdi gidip bilgisayarını aç."

"Ay bilgisayarım mısın?"

"Şu bilgisayarı aç artık bebeğim."

Perestiş•bxb✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin