Část. 6 Alkohol a alkohol

141 7 2
                                    


Další den k večeru si Tony dělal kafe a chystal se vrátit zpátky do dílny, Loki jak jinak byl zalezlý u sebe v pokoji. Neviděl ho od jejich včerejší modré chvilky. Chtěl mu dopřát čas, včera večer taky nakonec sám vylezl.
,,Pane, máte neočekávané hosty před dveřmi," ozval se Jarvis. Než se stihl zeptat o koho se jedná, uslyšel moc dobře známí ženský hlas.

,,Tóóny, přepadová párty!" Natashi hlas zazní přes celý byt a ukáže se spolu s Clintem a Brucem.

Tony překvapeně zamrká ,,Co vy tady? A neměli byste sebou na párty přinést pití?"

,,Nosit alkohol k Tonymu Starkovi? Celý New York ví jak velký máš bar," odpoví Natasha.

,,A vzhledem k tomu, že tě Fury vynechává z misí co nezahrnují přímé ohrožení planety, nemáme vůbec čas vidět tvý pečlivě udržovaný vousy," dovysvětlí Clint, který už se přehrabává v Tonyho sbírce drahého alkoholu a vyndává ven flašky co mu přijdou k chuti. Téměř okamžitě zjistil, že vzadu za obyčejným sklem se schovávají limitované nebo ještě nedostupné značky.

,,Co to cítím? Závist na tvé dětské tvářičce? Nech mě ti zkontrolovat občanku jestli mi sem nevtrhne policie za opíjení batolat," koukne se na Bruce, který zatím nepromluvil jen se rozhlíží po apartmánu ,,Bruci? Rád tě vidím," na tváři se mu objeví upřímný úsměv.

,,Ah, já tebe taky Tony, doufám že máš i zásobu kávy. Víš že alkohol nemůžu kvůli tomu druhýmu chlapíkovi."

,,Neboj, je tu překvapivý dostatek nealka, vážně netoužím po tom aby mi to tu Hulk přestavěl. Líbí se mi to tu podle mého osobitého stylu," podá mu svůj netknutý šálek kávy a natáhne se po skotské. ,,Kapitán Slušňák hádám odmítl přijít."

,,A kdyby náhodou někdo podle interiéru nepoznal že se nachází u tebe, tak se může kouknout na ten zrůdně veliký neonový nápis STARK co svítí na baráku." zažertuje Natasha, pak ale už seriózně odpoví ,,Vlastně se omluvil, že má další misi, Fury ho zaměstnává snad nejvíce z nás. Nejlíp slouží jako ikona pro veřejnost." vysvětlí Nat ,,Mám hroznou chuť se opít tequillou."

Clint zkoumá obsah baru ,,Možná se k nám přidá později a Thor taky." Konečně najde ještě nevydanou příchuť tequilly a podá jí Natashe.

Tony si pořádně lokne skotské ,,Tak to vážně vypadá na jiskřivou párty." Musel nějak varovat Lokiho a vysvětlit mu co se děje, ale nenapadalo ho jak se nenápadně vytratit do pokoje pro hosty. V každém plánu vypadal až moc podezřele, bude hold muset doufat že Loki pochopí co se děje a nenapadne ho jen tak vyjít z pokoje. ,,Jarve zapni hudbu - AC/DC"


Za 2 hodiny...
Bruce vedl žhavou diskuzi s opilým Clintem o tom, že luk rozhodně není nejpraktičtější zbraň s největším využitím a rozhodně by ho neměli mít povinně všichni. Clint byl samozřejmě přesvědčen o opaku a imitoval napínání luku.

Natasha vzdá snahu je přerušit v konverzaci a přijde za Tonym s poloprázdnou flaškou Tequilly ,,Tak koho to schováváš?"

Ťukne si s ní a dopije skleničku ,,Koho bych asi tak schovával? Nikdo tu kromě nás není."

Nakloní hlavu na stranu ,,Tak proč pořád nervózně pokukuješ po tamtěch dveřích? Všimla jsem si toho už jak jsme přišli. A Bruce tu taky někoho hledal, takže to nebude jen nějaká tvá návštěva na jednu noc." Napije se přímo z flašky jako pravá dáma.

,,Nemůžeš nechat ty svoje špionážní instinkty na dovolený. Jak to že to neotupí ani ta hromada tequilly."

Nat pokrčí rameny ,,Jsem špička ve svém oboru," sladce se usměje ,,Víš, můžu do toho pokoje prostě nakráčet a zjistit kdo tam je," udělá dramatický krok ke dveřím.

Tony si promne oči ,,Na tohle potřebuju dalšího panáka," dojde si dolít skleničku, pak mávne na Natashu aby ho následovala. Zaťuká a spolu vejdou dovnitř, zavře za nimi dveře. Jako první prolomí zírající soutěž Natasha ,,Tony, víš že ti na posteli sedí možná nejhledanější člověk na Zemi? Ty vážně chceš aby Furymu rupla už tak dost přepínaná žilka na čele?"

Trest nebo OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat