Část 1. Zase tady

267 8 0
                                    

Moje úplně první tvorba, jak je psané v popisku. Přijímám jakoukoliv kritiku ^_^ 


Loki dopadl tvrdě portálem z Asgardu na betonovou zem, přičemž si sedřel většinu kůže na rukou, jak se snažil si co nejvíce ochránit obličej, na kterém měl i přesto hluboké šrámy. V duchu proklel Heimdalla a slíbil mu pomstu. Odplivl si krev a postavil se, rozhlédl se po ubohém Midgardu: „Zdá se mi to, nebo je tohle to město, z kterého jsem otevíral portál pro chitauri? Netušil jsem, že má Heimdall smysl pro humor," řekl si pro sebe ... Toulal se městem a prohlížel si okolí, v kterém je odsouzen nyní setrvat alespoň do té doby, než se mu povede utéct, dokud nespatřil tu známou věž, tyčící se nad všemi ostatními s obřím svítícím A. Ušklíbl se nad tím, že dříve tam stávalo jméno jeho nepřítele. Nepřítele, byl to zvláštní výraz pro muže, který ho nejvíce zaujal z celé té bandy břídilů nazývající se Avengers. Zatnul pěsti nad potupnou vzpomínkou jeho porážky. Ale co mu zbývalo? Když už musel někde najít přístřeší tak proč ne u něj? Nehledě na to, že jeho rány se už začínaly ozývat. Vydal se tedy k domovu Tonyho Starka.


„Jarve, udělej pro mě tuhle kalkulaci," usrkl si kávy a pustil se do nákresu nového brnění... Po dokreslení trupu si promnul oči, zhasl lampu a vzhlédl k noční obloze: „Jarvisi, pro dnešek končíme. Aktivuj standardní zabezpečení," odebral se k odchodu „Ano pane, ale měl byste se vážně podívat na hosta, který čeká u vstupních dveří" odpověděl mu hlas. „Cože? O čem to mluvíš?" šel se podívat na obraz kamery: „Asi před hodinou jsem vás na to upozorňoval dvakrát, pane, ale nereagoval jste," vysvětlil Jarvis „nenašel jsem o něm žádné záznamy, nemohu tak určit jeho identitu." Tony pozvedl obočí „Žádný záznamy?" řekl zaujatě a prohlížel si muže ležérně opírajícího se o zeď se skloněnou hlavou „Jdu se na něj podívat, pro všechny případy měj k dispozici okamžitý zalarmování Avengers." Nečekal na odpověď a vydal se za zvláštním hostem. Cestou výtahem přemýšlel o tom muži, kdo to sakra je, ale přesto mu byl povědomí, jako kdyby ho už někde viděl.


To čekání je už vážně unavující, pomyslel si unaveně a podíval se na své zakrvácené ruce, další kapka krve mu ztekla kolem obočí Možná tady prostě umřu, na prahu nepřítele, jaká to ironie. Najednou se otevřely dveře a v nich stál on, Tony Stark, zaraženě si ho prohlížející, neschopný jakékoliv akce: „C-cože? Loki z Asgardu? Co tady ksakru děláš?!" Loki se pousmál „Přišel jsem tě navštívit, není snad pozemská slušnost pozvat hosta dovnitř a poskytnout mu pokrm a postel?" „Slušnost? Chtěl jsi ovládnout Zemi a mě jsi dokonce prohodil oknem!" Loki se zasmál „Ach ano, to okno," odpověděl vesele, v tom ho Stark chytil pevně pod krkem, Loki sykl bolestí. Až teď si Tony pořádně všiml Lokiho stavu a váhavě ho zase pustil „Co se ti stalo?" „Do toho ti nic není," odsekl mu „Pustíš mě teda dovnitř nebo ne?" Tony si ho ještě chvíli prohlížel „Jestli uděláš sebemenší věc, kterou uznám za ohrožující, volám Avengers a ti tě předají Furrymu." Loki přikývl a nechal se odvést dovnitř.

Trest nebo OsudKde žijí příběhy. Začni objevovat