13

52 6 7
                                    

"Μπορούμε να μιλήσουμε" ρωταω

"Έχουμε μάθημα τωρα" λέει

"Ναι ναι να μιλήσουμε μετά το μάθημα εννοώ " δεν απαντάει σηκώνει απλά τους ώμους τις χωρίς να με κοιτάει. "Τζέσικα μιλάω σοβαρά,  πρέπει να μιλήσουμε"

"Και εγώ σοβαρά μιλάω Έρικ τώρα σταματά θέλω να ακούσω την χημεία" λέει με νευρα

"Μα μισής την χημεία" ψιθυρίζω αλλά μάλλον μόνο εγώ το άκουσα

...

Μετά το βασανιστικό 50 λεπτό μάθημα επιτέλους τελείωσε .

Την τραβαω απο το χερι πριν προλάβει να φύγει και την παω προς το αποθήκακη πισω απο της τουαλέτες.

"Πας καλα μηξ με ξανα τραβήξεις" λεει επιθετικά

"Παλια δεν είχες θεμα με το να σε αγγιζω , τωρα τι σκατα αλλαξε , θελω απαντησεις Τζέσικα και θα της εχω είτε με τον ευκολο είτε με τον δυσκολο τροπο"

"Και εσυ παλιότερα ήσουν καλος!"

"Τι θες να πεις παλια? Ακομα το ιδιο ατομο ειμαι!"

"Οχι οχι δεν εισαι παλια ησουν καλος γλυκος με ολους, αλλα τωρα"

"Τωρα τι?"

"Αλλαξες Έρικ αλλαξες δεν εισαι ιδιος . Αρχισες να καπνίζεις να περνεις ναρκωτικα και να πινεις , αρχισες να αντιμιλας σε ολους εγινες κακος. Μετα εκμεταλλευοσουν κοπελες σεξουαλικα και τις παραταγες και δεν θελω σε καμια περίπτωση να καταληξω σαν αυτες ή να γινω σαν εσενα" λεει γρήγορα και με δυνατή φωνη και μετα αφήνει καποιες ανασες γιατι λαχανιασε στο να μου υπενθυμίζει τα λαθη μου . Δεν απανταω απλα την κοιταω και κανει το ιδιο , μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ξανα μιλαει "θα πεις κατι?" Λεει με τον ιδιο τροπο οπως και πριν αλλα δεν απανταω παλι , δεν ξερω τι να πω.

Μετα απο 1 λεπτο περιπου φευγει απο το δωματιο . Κλείνω την πόρτα και μένω μέσα στο σκοτάδι του δωματίου να σκέφτομαι όλα αυτά που είπε,  όλα αυτά που έχω κάνει. Με καταστρέφω,  αυτό είναι που κάνω καταστρέφω τον εαυτό μου και έχει δίκιο δεν πρέπει να είμαστε μαζί γιατί θα καταστρέψω και εκείνη και δεν αξίζει να καταστραφεί,  δεν την αξίζω....









Μικρό κεφάλαιο γιατί δεν είχα έμπνευση Ναι

Επίσης ΚΑΛΗ ΧΡΌΝΙΑ
Πραγματικά ελπίζω το 2021 να είναι καλύτερη χρόνια για όλουςγιατί το 20 σίγουρα δεν ήταν ότι καλύτερο.

Παρόλα αυτά εύχομαι σε όλους σας τα καλύτερα να είστε καλά και να χαμογελάτε

Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο
Kisses😘

Surprise  SequelWhere stories live. Discover now