After long time

12 1 0
                                    

Ahoj, omlouvám se, že tohle vyjde asi po několika měsících, ale nějak jsem neměla chuť do psaní i se čtením jsem měla problém, ale teď jsem si řekla že by tohle asi zasloužilo znovu obnovit takže vám dneska povyprávím o událostech posledních dvou měsíců.
Takže asi bych mohla začít se zářím a tedy začátkem školního roku.
Celé září bylo hrozně hektické. Naši učitelé si totiž řekli, že nás vyzkoušejí z učiva z minulého roku, takže celé září jsme jenom psali testy a všechno se uklidnilo až na začátku října.
To ale nezabránilo mému srdci, které se beznadějně zamilovalo. O tom do koho a proč to neskončilo úplně dobře se tady rozepisovat nebudu. Bolí mě to i bez toho.
Naše výuka probíhala distančně a do školy jsem se dostala na jeden týden kdy jsme psali každý den test. Mě distanční výuka docela vyhovovala, ale vzhledem k tomu, že jsem přišla o prakticky veškerý kontakt s lidmi tak jsem se stala odtažitější a uzavřenější než jsem bývala. Nedokážu úplně posoudit jestli je to dobře nebo ne, to asi bude na mých kamarádech.
Jinak dneska je 21. Prosince takže za 3 dny budou Vánoce a já se hrozně těším. Dárky jsem si s kamarády předala poslední den ve škole a byly to opravdu úžasné dárky. Jak já můžu mít tak skvělé kamarádky to nepochopím, ale jsem za ně nesmírně vděčná.
Je sice škoda, že Vánoce budou několikátým rokem bez sněhu, ale to se dá přežít. Nejvíc mi ale vadí, že nemůžu s rodiči na Vánoce vycestovat do jiné země, jako každý rok.

Měli jste i vy letos v plánu jet na Vánoce do jiných destinací?
Budu ráda za komentář
-S-

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 21, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat