PERANCANGAN MEREKA

438 38 8
                                    

Hai korang, rindu Zurin tak?
Sorry lah sebab dah lama tak update story, bukan malas tapi kena buat kerja sekolah yang terlampau banyak, kalau boleh sampai malam nak bagi kerja 😑.

Harap korang suka story ni. K bye

...........................................................

Halilintar: hmm, jadi apa rancangan kita untuk menang? Aku ingatkan diorang dah mati rupanya hidup lagi.

Blaze:tulah pasal, diorang guna sihir apa sampai boleh hidup lagi?

Yaya:hmm,aku rasa lebih baik kalau kita bertarung dekat kawasan yang takder orang atau pun binatang supaya tak mereka selamat.

Gopal:kau jangan nak bawa kita ke bulan lagi sekali, kalau kat gurun takper lagi ni kat bulan.

Gempa:jap jap jap, bukan ke diorang akan lawan kita di masa kita bukan masa depan kan!

SEMUA DI SITU DIAM APABILA DENGAR APA YANG GEMPA CAKAP

Taufan:kalau macam tu kita kena pulang ke rumah sekarang.

Solar:but kalau kita pergi sekarang pun tak boleh sebab kalau kita balik sekarang nanti diorang terus serang kita.

Gempa:betul tu, lebih baik kita rehat dan sembuhkan dulu badan kita ni.

Glacier:kalau macam tu mari kita pulang dulu.

All kec hali,solar,Y&Y: JOM
































SEMENTARA DI TAHUN 2020

Tok aba yang baru sahaja pulang dari Mekah terus balik ke rumahnya untuk berjumpa dengan cucunya yang sudah 40 hari tidak jumpa.

(tok tok tok )

Tok aba: Assalamualaikum, ada orang tak?

SUNYI SEPI DI DALAM RUMAH

Tok aba: haih mana semua cucu aku ni? Takkan dah tidur pukul macam ni, baru pukul 8.57 p.m. Takkan pergi club malam kot.

(Me:Astaghfirullah tok aba, atok baru je balik dari Mekah dah fikir benda macam tu)



































KEMBALI BERSAMA BOBOIBOY

Boboiboy elemental:haaachomm (bersin serentak)

Fang:asal korang ni? Demam ke apa?

Blaze: tak tahulah kenapa kitorang rasa nak bersih 😷

Gopal:mungkin tok aba dah balik dan dia mengata korang kot..

(krik krik krik krik)

Gopal:ape, aku cakap jer

Ying:baiklah macam ni rancangan nya, kita...........

BERMULALAH MESYUARAT DIANTARA PASUKAN BOBOIBOY DAN PARA FUSION

================================

HOHOHO,AKU TAKDER IDEA DAN MACAM NI FIRST TIME AKU BUAT STORY.

KENAPALAH ONLINE CLASS MESTI ADA .

AKU TAHU YANG CHAPTER NI BORING DAN TAK BEST SEBAB AKU PUN DAH LAMA TAK MENAIP PAMJANG, ASYIK HADAP BUKU DAN YOUTUBE JER.

JANGAN LUPA LIKE DAN COMMENT SEKALI TAU 😊😊

Boboiboy Elemental & Fusion  ✔️✅Where stories live. Discover now