prologue

5K 224 22
                                    

Merhabalar, çoğu kişinin bildiği gibi Omegaverse, erkeklerinde hamile kalabildiği, kurgusal bir evrendir.

Bu kurgusal evreninde çoğu kişinin bildiği belirli özellikleri vardır ancak dediğim gibi kurgusal bir evren olduğu için yazdığım şeylere "bu böyle olmaz ama", "nasıl mümkün olabilir" vs. tarzında yorum gelmemesini umuyorum. (Sorgulamanıza bir şey demiyorum, kurgumun ilerleyiş şekline, alışılagelmişin dışında bir olayla karşılaştıklarında bunun mümkün olmadığını sert bir dille savunanlara diyorum ^^)

Aklıma böyle bir evrende, güçlerinin karşılaştıralamayacağı, dünyada var olmasının çok nadir olduğu bu iki türün hikayesini yazmak istedim.

Tabi bunlardan önce sizlere detaylı bir şekilde delta ve sigma özelliklerini anlatacağım. Diğer türlerin özelliklerini biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum ki internette dahi kolaylıkla bulabilirsiniz.

🌸🌸🌸

Delta
Alfa türünden dahi daha güçlü ve baskın bir yapıya sahiptirler.

Yalnız bir kurttur, başkası tarafından yönetilmez ve bu durumdan da hoşlanmaz. Sürünün liderlerine her daim saygısı vardır, sürü liderinin yerini almak gibi bir amacı da yoktur.

• Nadir görülen bir tür olduğu için tabiki de efsaneleşmiş bazı algılar vardır. Deltaların kötü bir şöhrete sahip olduklarını ve katil olduklarını düşünürler.

• Çoğu omegaverse kitaplarında dünyaya gelme olasılıkları yüzyıl açısından farklılık göstermektedir. İki deltanın aynı yüzyılda görülmesi ise herkes tarafından kıyametin yaklaştığını işaret eden bir olay olarak görülmektedir. Bakalım bizim kurgumuz da nasıl olacak :)

• Alfalardan çok daha hızlı, çevik, zeki ve çok daha güçlüdürler. İyileşme süresi de diğer türlere göre oldukça kısadır.

Feromonlarını kullanmayı çok iyi bilirler, öyle ki alfalara dahi diz çöktürebilecek bir feromona sahiptirler.

• Feromonları ortaya çıktığında veya etkilendiği bir feromon kokusunu aldığında gözleri siyaha bürünür.

Diğer türlerden daha baskın bir yapıya sahip olduğu için pasif kişilerle ilişkiye girmek durumunda kalıyorlar.

Kokuları bir okyanusu andırıyor.

Sigma
• Dünya'ya iki kez gelen bir tür olarak bilinir, feromonları diğer türleri etkisi altına alabilecek kadar güçlü ve eşsizdir. Öyle ki feromonları sayesinde Delta'ları da etkisi altına alabilir ^^

• Kendilerinden güçlü bir tür ile eşleşmeyi tercih ediyorlar.

Yatakta pasif oldukları biliniyor.

• Kendisine liderlik yapılamaz ancak istediği zaman, istediği kişiye liderlik yapabilir.

Kendi başına hareket etmeyi sever, bağımsız bir ruha sahiptirler.

• Yalnızlığı severler ve diğer insanların düşüncelerine kulak asmayacak kadar anı yaşamayı seven bir türdür.

• Manipüle etme konusunda ustalardır. Fesat zihinleri olduğu kişileri kendi tarafına çekmeyi ve onların kendisiyle aynı düşünceye sahip olmalarını sağlayabilir.

• Zekâları, kişileri hem şaşırtacak hem de saygı duyulacak bir seviyededir. Bazen öyle kıvrak bir oyun peşinde olurlar ki herkes ondan şüphe duysa dahi kendisine inanmalarını sağlayabilir.

Bu kadar zeki olması ve kişileri kendi isteğine göre manipüle etmesi doğal olarak kendilerinden oldukça emin olmalarını da sağlar.

Feromonları ortaya çıktığında veya etkilendiği bir feromon kokusunu aldığında gözleri mor rengine bürünür.

• Kokuları ise daha çözülememiştir.

Thita
• Delta-Sigma eşleşmesi sonucu oluşan bir türdür, ancak daha önce hiç varolmadığı bilinir. Bu yüzden de bu tür hakkında başka bir bilgi yoktur.

Thita | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin