Elena P. O. V.
Nastavi svoje grube nasrtaje i osećaj je tako dobar.
Držim se rukama za sto, dok nastavlja da se zabija duboko. Ispustim zvuk zadovoljstva što na njegovom licu izazove drzak osmeh. Osećam kako se poznati osećaj javlja u meni i znam da sam na samom rubu vrhunca.
"Opusti se." Govori mi dok ubrzava pokrete.
"Jače!" Vrištim dok svršavam.
Grize me za vrat dok ispunjava moju nutrinu. Ne izvlači se već me gleda oduševljeno.
"Zašto uzalud bežiš?" Upita me dok mi palcem sklanja kosu.
"Nismo ovo trebali da uradimo." Moja savest se javlja i stvarno tako mislim.
"Slažem se da ovo ne treba samo jednom da se dogodi." Ispravlja me dok me hvata ispod zadnjice i nosi ka vratima.
"Jebaćeš me u hodniku?" Šokirano upitam.
"Ne, ali vrata ili zid ćemo isprobati. Šta želiš?" Upita me dok me nosi.
"Zid." Svesna sam da ćemo svakako nastaviti dalje, totalno je nebitno gde.
Čvrsto ga obgrlim oko struka dok me drži ispod zadnjice. Dalji tok strasti prekine zvuk pucanja moje haljine kada ga šokirano pogledam. Haljina završi na podu dok ja stojim posve naga.
Pogleda me i u pogledu mu uhvatim vatru, o da to je zato što sam ispod haljine imala samo gaćice, koje su sada na podu.
"Neko je opasan." Promrmlja kada jednu ruku podigne do mog stomaka i napravi par kruga prstom. Želja u meni se istog trenutka probudi u meni, osećam kako mu se ud povećava u meni i osećaj je prokleto dobar.
Započnem poljubac kako bih ga obavestila da sam ponovo spremna ali njegova pozornost je na mojim grudima.
Rukom mi obuhvati grudi, kada me ponovo pogleda kako bi proverio moju reakciju.
Ostavlja mi prvi poljubac na vrat, zatim na ključnu kost i lagani ugriz na grudima. Pomeram se kako bi konačno krenuo da ubrza pokrete i ubaci grube nasrtaje, ali spadanje moje haljine i samo saznanje da su mi grudi posve gole sabotira svaki moj pokušaj.
Počinje da mi ljubi grudi i ovo je prvi put da to radi.
"Ostaće ti trag, ali znaćeš da si moja." Nisam njegova ali ne želim sada da se prepirem sa njim.
"Želim da budeš grub." Nasmeje se mojoj želji i nastavi da niže ugrize, srećna sam jer niko neće videti.
Podiže mi glavu i zaposeda mi usne u grub poljubac. Kreće da se jače nabija i osećaj je tako dobar. Hladan zid i naša vlažna tela.
Kružim mu prstom po stomaku dok me sve jače nabija.
"Jače!" Privlačim ga sebi dok mu ljubim vrat. Tela su nam skladno povezana i uživam u našoj slici. Par nastraja i osećam trzaje. Još jednom će svršiti u mojoj nutrini, samo razmišljanje o tome i mene prebaci preko ivice. Umorno spustim glavu na njegovo rame.
Želim ovo svakog dana.
"Moja haljina!" Tek sada mi do mozga dođe činjenica da sam potpuno gola.
"Imaš moj kaput." Opušteno mi govori dok me ljubi.
"Kako ću ovako kasno otići kući?"
"Ne, ideš kod mene. Imamo dosta toga obnoviti."
"Želiš još?" Šokirano ga upitam. Dva puta smo svršili, iscrpljena sam.
"Cele noći. Dođi."
Pokupim svoje gaćice i ubacim ih u torbu kada navučem njegov kaput.
"Čekaj, haljina." Zaustavim ga pre nego što me uvuče u njegov automobil.
Dohvatim moju skupocenu haljinu i zažalim što nismo bili pažljiviji. Tako mi je žao.
Izlazimo ispred firme kada ugledam nasmejanog stražara. Sranje! Naravno da firma nije prazna. Povučem kaput još više u nadi da prikrijem zločin ali njegovo nasmejano lice govori da je sve video. Leonardo mu priđe i ostavi ogromnu topku novca. Otvori mi vrata i smestimo se u automobil.
Vozimo se ka njegovom stanu i osećam se tako jeftino.
"Ne razmišljaj, već uživaj." Govori mi dok mi mazi golo koleno.
Osećam se prokleto jeftino i nemam reči.
Parkira se ispred stana i uhvati me za ruku. Pogledam naše spojene ruke ali komentar ostavim za sebe.
U liftu me drži oko struka i prija mi njegov miris i blizina.
Otključava vrata stana i rukom mi pokazuje da uđem prva, zahvalim se i odlučim da mu zahvalim na lep način za sve orgazme.
Uhvatim ga za ruku i vodim ga ka njegovoj sobi. Ostavim ga da sedi na krevet dok prvo skidam sve njegove nepotrebne stvari.
Ja imam samo kaput tako da ćemo se toga lako rešiti. Skinem ga i bacim stvari sa strane, premešta pogled na mene dok skidam kaput, pratim rekaciju njegovog uda i nisam sigurna da ću uspeti.
Bacim kaput i spustim se na kolena. Odjednom se uozbilji i ne razumem čemu ta promena.
Približim se njegovom udu i obuhvatim ga rukom. Prođem dužinom par puta kada začujem uzdah. Nasmejem se njegovoj reakciji i odlučim da se skoncentrišem.
Uozbiljim se i podignem glavu.
"Ne moraš to da radiš ukoliko ne želiš ili nisi spremna."
"Nisi tražio znači sama želim."
"Opusti se." Govori mi dok me podiže. Spaja nam usne u poljubac i smejem se njegovom načinu opuštanja.
Svakako svi njegovi načini su umirujući i prokleto savršeni.
Prekinem poljubac i vratim se na kolena. Obuhvatim mu glavić i rukom pređem par puta. Usne spustim na vrh i osećam kako mi skuplja kosu.
Uživaćemo ovog puta zajedno.
Polako uvlačim deo po deo jer ne žurimo nigde. Cela noć je samo za nas.
Ostavljam poljubac na vrh i krećem laganim pokretima. Njegov slučajni pokret me iznenadi ali shvatam da je to uradio slučajno.
Nastavljam deo da obrađujem rukom i uživam dok to radim.
_________________________________
Neko je uhvaćen na delu? 🙄
Šta mislite o njihovom odnosu?
YOU ARE READING
Stan na dan 🔚
RomanceU nadi da će spasiti svoju propalu vezu Elena iznajmljuje stan na dan. Sa ogromnom željom da konačno i svoj ljubavni život sredi kreće sa pripremom iznenađenja. Sudbina će se i te kako poigrati sa njom. Samo da je slutila kako će joj se život preokr...