XIX poglavlje

3.8K 155 7
                                    

Elena P. O. V.

Budim se u Leonardovom krevetu. Pogledam oko sebe i shvatim da je leva strana kreveta prazna.

Privučem Leonardov jastuk i uživam u njegovom mirisu. Jastuk je još uvek topao pa pretpostavljam da je ustao pre par minuta. Vratim se na svojoj strani kreveta ali sa njegovim jastukom u ruci.

"Dobro jutro." Začujem njegov hrapavi glas pa otvorim oči. Osećam se kao da sam uhvaćena na delu. Brzo vratim jastuk na svoje mesto i spustim pogled.

"Nedostajao sam ti već." Govori mi dok prilazi samouverenim hodom.

"Ne, samo mi je to navika." Govorim ali mogu reći da se čak pravdam i osećam se kao da sam počinila veliki zločin.

Spušta svoje zgodno telo pored mog i lagano započinje poljubac.

"Moramo da krenemo na posao. Koliko je sati?" Prekinem poljubac  i krenem da tražim telefon po sobi.

"Šest je sati, ne kasniš, ne brini."

"Moram do stana, kako ću ovako gola ići?" Pitam ga.

"Imamo vremena za sve." Izazovno mi govori dok započinje poljubac.

"Ne, nemamo. Krećemo." Skočim iz kreveta i svesna sam da sam potpuno naga ali zanemarujem tu činjenicu. Odem do kupatila završim higijenu i potražim Leonarda.

"Šta danas imamo da završimo?" Upita me dok leži na krevetu.

"Imamo nove kandidate za razgovor. To će potrajati." Govorim mu dok pokušavam da napravim normalnu punđu.

"Neće potrajati ako ih ne gledaš kao da su ubile nekoga. Ne razumem zašto si uopšte otpustila Saru?"

"Jao, izvinjavam se, uništila sam Vam šemu gospodine Leonardo." Govorim mu prilično besno. Nervira me njegovo ponašanje.

"Ne budi ljubomorna." Dobaci mi dok ustaje sa kreveta.

"Nisam ljubomorna." Prilično samouvereno potvrdim. Neće mene niko optuživati da sam ljubomorna. Zašto bih bila ljubomorna na Saru?

Prilazi mi dok oko struka ima samo peškir. 

"Jedna repriza poljupca?" Upita me dok ostavlja ugriz na mom vratu.

"NE!" Odlučno ga odbijem ali me on uopšte ne konstantuje.

"Zašto?" Napravi facu kao da je šokiran ali znam da se samo folira.

"Moramo da idemo, Leonardo." Opomenem ga kada otpuhne razočarano.

Odem do kupatila kako bih se  rešila crvenila. 

"Treba mi tvoj kaput. Imaš možda neki duži?" Upitam ga kada ga nađem sa telefonom u ruci dok priča.

"Imam. Pogledaj u ormar." Okrenem se na peti i krenem kako bih prikrila svoje nago telo.

Dohvatim sivi, najduži kaput i obučem se. Pronađem štikle i torbu i spremna sam.

"Idemo?" Upitam ga kada prekine razgovor.

"Hajde." Obgrli me oko struka i povuče me ka liftu.

Do automobila je tišina. Malo mi je neprijatno ali nemam šta da kažem, moje ponašanje je tako glupo. Otvori mi vrata suvozačkog sedišta i smestim se u udobno sedište.

Izdiktiram mu svoju adresu, ali se ubrzo setim da nije baš dobro da me ostavi ispred mog stana u ovom stanju.

"Ipak, me ostavi tri ulice dalje, molim te."

Pogleda me zbunjeno.

"Ne želim da me neko vidi u ovom stanju." Potvrdno klimne glavom.

"Čekaću te." Kaže mi kratko kada stane dve zgrade dalje kao što je obećao.

Izađem iz automobila i požurim do svoje ulice kako bih što pre stigla.

Pronađem zelenu haljinu i obučem je, moram da požurim kako ne bih zakasnila, najgore je što ako kasnim ja, kasniće i Leonardo.

Obučem se i spakujem Leonardov kaput u jednu veliku kesu i požurim ka njegovom automobilu. Skupo su me koštale ove tri ulice udaljene od moje zgrade.

Iznenadim se kada ugledam Leonarda ispred jedne zgrade.

"Šta je bilo?" Upitam ga kada pogledam u zgradu koju on gleda.

"Ovo je jedan od tvojih projekata. Šta misliš?"

"Ja? Kupio si zgradu?"

"Da, ti ćeš je srediti."

"Zar tu neko ne živi?"

"Živi." Kratko odgovori kao da nam to i nije neka značajna informacija.

"Hajde, idemo. Kasnimo." Shvatim da je u pravu pa ne insistiram previše. O tome možemo pričati i u kancelariji.

Uhvati me za ruku i krenemo do automobila. Zašto me sada drži za ruku? Odlučim da prećutim.

U firmi se nešto dešava, svi su nervozni i gledaju u Leonarda posebno. Ništa ne razumem.

Marina mi trči u susret i iznenađena sam njenim ponašanjem.

"Sebastijan je ovde." Zadihano nas obavesti i izgleda kao da je ugledala lično duha.

__________________________________

Stigao nam je Sebastijan😏

KRATKO OBAVEŠTENJE

Svi koji žele mogu u opisu ovog profila naći instagram link. Tu ćemo reklamirati sve vaše priče koje pošaljete i radićemo zajedno raznorazne ankete... 💗

Stan na dan 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin