𝐀𝐓 𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓
ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ᴅᴏʀᴀʜʀɪᴇᴇɢᴇʀaz éjszakának különleges rejtélye van.
ez a nap azon szakasza, amikor kivételes dolgok történnek.
beleszeretünk, csókolózunk, őrültek vagyunk ...
az éjszaka csodálatossá teszi az életet.
——at night"-Most lelépsz? Mint ahogy mostanában szokásod csinálni? Megígérted, hogy számíthatok rád Charles!-vontam fel a szemöldököm és legszívesebben elbőgtem volna magam.
-Minek kellenék én, ha van vagy száz másik fiú barátod?-úgy méregetett, mintha valami ellenség lennék.
-Mert te nem csak a barátom voltál!-szipogtam.
-Hagyd már abba Lavender! Legalább most ne hazudj a szemembe. Tudod mi a te bajod? Azzal akarod kikompenzálni az elbaszott életedet, hogy mindenkivel kibaszott jóban akarsz lenni!-igazából nem az fájt amit mondott, hanem az, hogy ezt pont tőle kellett hallanom.
-Elég volt! Tűnj innen!-szóltam közbe, de ő nem mozdult.-Tűnj már el innen!-kiabáltam teli torokból. Charles egy ideig még nézett, majd megfordult és elviharzott. Könnyes szemmel néztem utána és arra gondoltam, hogy a fenébe romolhatott el megint minden ilyen gyorsan. Kijöttem én is és mint valami szellem, úgy suhantam át az emberek között. A pályán már hemzsegtek a dolgozók, már pár autó állt is kinn. Mindenki a Belga nagydíjra készült. Hallottam párszor a nevem, de tovább sétáltam. Még mindig nem értettem ezt az egészet. Bekanyarodtam a box utába és próbáltam úgy elkerülni a Ferrari istállót, mint a tűzet. Végül a kék istállónál álltam meg, ahol már nem volt nyüzsgés, az autójuk már kint volt a pályán. Beljebb mentem, de őszintén fogalmam se volt mit csinálok. Üresnek éreztem magam, fájt a mellkasom. Úgy éreztem, ezt most nem tudom helyre hozni. Végleg magamra hagyott, és ezt magamnak köszönhetem csak.
-Lavender? Mit keresel itt?-hallottam meg Norma csilingelő hangját. Mosolyogva libbent oda hozzám.-Várjunk...mi történt?
-Összetörte a szívemet...-mosolyogtam Norma-ra, majd elszakadt a cérna, grimaszba torzult az arcom és elkezdtem sírni."
YOU ARE READING
Éjszaka - cl.
RomanceBEFEJEZETT Lavender Wolff, 20 éves egyetemista aki nem mindennapi életet él. Amióta az eszét tudja együtt utazik a száguldó cirkusszal és az apjával. Lavender borzalmas dolgokon ment keresztül. Kezdve a szörnyű gyerekkorával,anyja utálatával és egy...