2010.március 7.
Reggel úgy indultunk el apával a bíróságra, hogy bármi történik, mi ketten elválaszthatatlanok vagyunk és közösen átvészeljük ezt.... Útközben az esős úton belénk csúszott egy másik autó. Frontálisan ütköztünk a szembejövővel. Apának hála isten nem volt akkora baja, én nem úsztam meg ,,kis"agyrázkódással. Eltört a csípőm, a kórházban pedig közölték, hogy lehet nem élem túl. Eltört rengeteg bordám és az se volt biztos, hogy tudok e majd járni. De küzdöttem! Többször is megműtöttek és várt rám több hónap pszichoterápia és gyógytorna. Végül megérte, mert sikerült lábra állnom. Teljesen jól ment a séta, a futás, de az elején brutálisan fájt. Még néha mostanában is összeszorítom a fogam a napi fájdalmaktól. Ilyenkor általában végig sírom az egész napot. 10 év elteltével semmi nem emlékeztetett a balesetre, csak a két óriási vágás az oldalamon és emlékek. Rengeteg jó és rossz emlék, amitől az vagyok aki.Végül apához ítélt a bíróság, azóta nem találkoztam az anyámmal. De nincs is rá szükségem, imádok apával élni. Vagyis apával és a szenvedélyével. Édesapámat legismertebb nevén Toto Wolff-nak hívják. Sok-sok éve vezeti a Mercedes Benz csapatát. Azóta én is utazok a száguldó cirkusszal. Igazából a csapattal nőttem fel. És ha nem lenne a forma 1 világa, valószínűleg nem lenne az életem része Daniel Ricciardo, aki 2015 óta a legjobb barátom. Segített átvészelni rengeteg dolgot és mindenkinél jobban ismer. A balesetről anno csak pletykák terjedtek, mivel apa tett azért, hogy ne derüljön ki. Egy osztrák kisfaluban vett házat, amiben éldegélünk, ha leállás van a forma 1-ben. Szeretem a német nyelvet, viszont az angollal még meggyűlik a bajom. Muszály volt megtanulnom, mert mindenki azt beszéli, nem állíthatok oda semmi nyelv tudással.
Kb 2 hét van még a szezon kezdetétől, ami itt lesz a hazánkban. Az osztrák nagydíj az év első versenye. A tesztelések már nagyban folynak, apa már bevan zsongva. Nagyon szereti az egész csapatot, a pilótákat. Ők olyanok nekem, mint a második családom...
YOU ARE READING
Éjszaka - cl.
RomanceBEFEJEZETT Lavender Wolff, 20 éves egyetemista aki nem mindennapi életet él. Amióta az eszét tudja együtt utazik a száguldó cirkusszal és az apjával. Lavender borzalmas dolgokon ment keresztül. Kezdve a szörnyű gyerekkorával,anyja utálatával és egy...