𝐋 𝐀 𝐕 𝐄 𝐍 𝐃 𝐄 𝐑 𝐖 𝐎 𝐋 𝐅 𝐅
Sietve kerülgettem a bámészkodó embereket, miközben folyton az órámra pillantottam. Ha mindent jól számoltam most kell beérnie a gépüknek. Fújtatva szaladtam tovább, néha elnézést kérve az emberektől. Teljesen kifulladva értem a váróba, ahonnan rengeteg ember özönlött ki. Nyakamat nyújtogatva kerestem a szememmel az ismerős arcokat, de túl sokan voltak. Beálltam egy oszlop mellé és megvártam mire ritkul az ember áradat. Épp telefonoztam, mikor megütötte a fülemet pár ismerős hang. Telefonomat a zsebembe csúsztatva vártam, hogy a legjobb barátom és Charles végre odaérjenek hozzám. Nem tudtam elrejteni a megkönnyebbült mosolyomat.
-Nem akarok bunkó lenni virágszálam, de elkéstél. És szörnyen nézel ki!-hányta egyből a szememre Daniel.
-Eddig meggyőződésem volt, hogy hiányoztál. Tévedtem-mosolyogtam rá gúnyosan és Charles felé fordultam.-Szia..-suttogtam.
-Oh fúj!-lépett el tőlünk a férfi, mikor Charles köszönés helyet hevesen megcsókolt.
-El sem tudom képzelni, hogy bírtad ki vele ezt az utat-morogtam.
-Úgy hogy aludt. Hála égnek-vigyorgott.
-Abban reménykedtem legalább valami táblát csinálsz-húzta el a száját Daniel.-De nem várt ránk semmi.
-Oh de!-kaptam a táskámhoz.-Van egy táblám, csak kiment a fejemből-vettem elő egy összehajtogatott kis cetlit és a kezébe nyomtam. Daniel lelkesen kihajtogatta.
-Charles és a lúzer-olvasta fel hangosan, majd mikor leesett neki mit olvasott, elkerekedett a szeme.-Lavender!
-Apa írta míg fogat mostam!-mentegetőztem egyből és oldalba vágtam Charles-t, aki már elfordulva vihogott.
-Gondolom-ciccegett sértődötten.-Ez nagyon sértő!
-Kaptál már ennél sokkal csúnyábbat is, úgyhogy fogd be a szádat-forgattam meg a szemem és összefűztem az ujjaimat Charles-al.-Mehetünk?-böktem a kijárat felé.
-Én vezetek!-hagyta figyelmen kívűl a csipkelődésemet Daniel.-Hármunk közül én vezetek a legjobban.
-Álmaidban!-grimaszolt Charles.-Majd én...
-Hé! Én vezetek!-böktem magamra.-Nálam van a kulcs, akinek ez nem tetszik, az sétál!
-És még én vagyok a lúzer...-motyogta Daniel az orra alatt, Charles arcán meg átsuhant egy vigyor.
-A barátnőmről beszélsz, vigyázz a szádra!-rázta meg végül a fejét Charles. Átszeltük a reptér hatalmas csarnokát, míg ki nem értünk a nyüzsgő utcára. A fiúkon sapka meg napszemüveg volt, nem terveztünk nagy feltűnést kelteni. Senkinek sem hiányzott, hogy még két óráig itt álljunk. Kabátomat jobban magamra húztam, mikor feltámadt a szél.
-Mondd, hogy Toto apu megint csinált szendvics falatkákat, mert éhen veszek!-támaszkodott neki az autónak Danny, miközben a táskámban kerestem a kulcscsomót.
-Fogalmam sincs!-vontam meg a vállam és kinyitottam a kocsit.-Már korán reggel eljöttem otthonról.
-Dehát..miért?-fordított maga felé Charles.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Éjszaka - cl.
RomanceBEFEJEZETT Lavender Wolff, 20 éves egyetemista aki nem mindennapi életet él. Amióta az eszét tudja együtt utazik a száguldó cirkusszal és az apjával. Lavender borzalmas dolgokon ment keresztül. Kezdve a szörnyű gyerekkorával,anyja utálatával és egy...