Doktordan döndükten sonra biraz yürümüştük james'le ne konuştuk bilmiyorum aklımdan neler geçiyordu kim bilir.Kaldığımız otele yaklaşınca james birsey söylemek ister gibi rose! Dedi ona döndüm anlamsız bir bakışla ona baktım,yok birsey diyerek beni geçiştirdi ikimizde odalarımıza geçtik geç saate kadar uyku tutmadı o gün kolumda acıyordu acısını hissettikçe yatakta kalmak çare etmedi bende biraz yürümeye karar verdim hava çok serin ve yıldızlar o kadar güzel gözüküyordu ki anlatamam,yüzümü yıldızlara döndüm ve gözlerimi kapattım derin bi nefes aldım ve içimden "kainat gerçekten mucizelerle dolu'sun ve o kadar cezbedicisin ki hayranım sana"dedim.Sonra bi anda arkamdan biri seslendi "heyyy bayan sakar!" Korku içinde arkamı döndüm ve onu gördüm.
-kolun kötü olmuş daha iyi misin bayan sakar.
+önemli birşey yok sadece biraz incindi.Bu arada adım bayan sakar değil rose.
-bende Space! Tanıştığıma memnun oldum bayan ımmmm üzgünüm rose.
+İsmin çok garip ama anlamlı,ailen uzay'ı seviyor olsa gerek.
-Annem beni doğururken öldü.babamda annem uzayı çok seviyor diye adımı öyle koydu.
+üzüldüm.Eminim şuan seni izliyordur.
-Umarım mutludur.
+"Ne diyecem şimdi.Içeri girmem gerek de."Şeyy benim içeri girmem gerek.Iyi geceler Space.
-iyi geceler Rose (bayan sakar)
Yanından uzaklaştım odama geçtim ve yatağıma uzandım sonra merak'ıma yenilip pencereden hala ordamı diye bakındım.Gitmişti bende yatağıma uzanıp uyudum sabah james'in o muhteşem sesiyle uyandım odamda bas bas "Uyan artık bayan tembel!"diye otelin hepsini uyandırdı.yatağımdan çıktım ve ağzını kapattım ve "sus artık uyandım james"dedim gözlerimin içine baka kaldı."susarsan elimi çekicem."dedim.Başıyla beni onayladı bende elimi çektim.kahvaltıya geçtik beraber arkadaşlarla otururken james bugün adayı keşfedelim ne dersiniz diye sordu.herkes olur dedi bende merak ediyordum zaten çantalarımızı hazırladık ve yolu çıkmaya hazırdık.James odaya girdi ve rose eğer kolun iyi değilse erteleyebiliriz dedi.
+Böyle birşey ne yazık ki mümkün değil buraya eğlenmeye geldim.kolum sadece incindi.Bu önemli birsey yok emin ol.Hadi gidelim artık!
-hadi o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN SONRA.
Khoa học viễn tưởng"Kalbim sadece sende güvende sanmıştım.Meğer ben bile güvende değildim senin yer yüzünde bilmem kaçıncı seferi bu bitişimin hep yeniden hep yeniden olmuyormuş.Her kuş doğamıyormuş külerrinden ben bu hikayenin küllerinden doğamayan ankasıydım..." ...