...

3 1 0
                                    

Üzerime loren'ın o hep giymemi istediği kırmızı ve siyah detayli elbiseyi giydim space içeri girdiğinde uzun uzun süzmüştü beni;" bu kadar güzel olmak zorunda değilsin."demişti dalga geçtiğini biliyordum güldüm ve hadi çıkalım dedim beraber arabaya kadar yürüdük otele varınca ilk işim james'le konuşmak olucaktı.space arabadayken en sevdiğim şarkıyı açtı beraber eşlik ettik sesim çok kötü sayılmaz ama yinede ben eşlik etmedim space'yi dinlemek hoşuma gidiyordu otele vardık bizi girişte bella karşıladı ona sarıldım içeri beraber girdik Loren beni görünce"biliyordum bu elbise sana çok yakışacaktı yanılmam imkansız" demisti.ona James'i sordum görmediğini söyledi bende odamdan almam gereken birsey var diyerek yanlarından ayrıldım niyetim james'in odasına bakıp ordaysa onunla konuşmaktı ama onu orda bulamadım.asağı indim herkes sohbet ediyordu bende onlarla oturup yemek yemeye başladık uzun uzun konuştuk james hala ortada yoktu bunalmıştım masada kalkmak için ayağa kalktım space elimi tutup nereye gidiyorsun diye sordu bende biraz hava alıcam dedim tedirgin bir şekilde yüzüme baktı sonra elimi bıraktı bende dışarı çıktım sahilde yürümeye başladım dawid'in o gün oturduğu yerde james oturuyordu yanına gittim yanına otururken ayağa kalktı.
James;burda ne işin var.

Ben sadece seni merak ettim seni görünce belki biraz konuşuruz diye düşündüm bu kadar.

James;Seninle konuşucak bir şeyim yok! Şimdi izin verirsen yaptığım şeye devam edicem.

Sorun ne james.tamam işte burdayım konuşalım bana kızgınsın biliyorum aptalca bir karar verdim ama bak Loren yaşıyor bende öyle.

James;Ne saçmalıyorsun sen burdan olma,ölmemiş olman falan hiçbiri umurumda değil ve  şu da var sen kimsin ki ben sana kızgın oliyim sen ne sanıyorsun kendini.

James ne diyorsun sen benim rose senin rose'n basının belası nasıl umurunda olmaz daha geçenlerde bilegimi burktum diye bana bir Ton laf eden james olamazsın sen.

James;Evet ama artık o kişi değilim sende etrafımda dolanmazsan sevinirim.iyi geceler bayan.

Yanımdan uzaklaşirken sadece bakabildim ardından nasıl olur bu james olmaz di bunları söyleyen o olamazdı.oraya oturdum ve ağlamaya başladım karar verdim ve otelden ayrılmaya karar vermiştim otele döndüm ve eşyalarımı toplamaya başladım odama space'i girdi eşyalarımı topladığımı görünce ne olduğunu sordu eve döneceğimi söyledim çok sinirliydim kolumu tutup yüzümü kendisine çevirdi ağladığımı görünce soru soran bakışlarla bana baktı ona sarıldım ve ağlamaya başladım o da birsey demedi ve karşılık verdi orda ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama iyi hissettirdiği kesindi koltuğa oturduk başımı omuzuna koydum sabahta öyle uyandik zaten Yanımdan ayrılmamıştı odaya james geldi bizi öyle görünce şaşırmıştı birkaç şey sormak için geldiğini söyledi konuşmadım sonra sana diyorum duymuyor musun deyip üzerime yürüdü bende yanına gidip gözlerinin içine bakara" ben Kimim ki bana soru soruyorsunuz"dedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENDEN SONRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin