Κοιταζω ξανά τις φωτογραφίες της και χαμογελάω καθώς τις ακουμπώ με τα ακροδαχτυλα μου .
Πηγαινω στο σαλόνι , ο Λουκο έρχεται τρέχοντας κοντά μου , καθόμαστε στην πολυθρόνα και τον χαϊδεύω .
-"Τελικά Λουκο μείναμε μόνοι , η μαμα έφυγε οριστικά ." Τον αφήνω κάτω , παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και φεύγω .
Πηγαινω στα μέρη όπου πηγαίναμε μαζί .
P.O.V ΑΥΓΗΣ
Κοιταζομαι στο καθρέφτη , το απλό λευκό σατέν φόρεμα στέκεται όμορφα πανω μου . Ήθελα κάτι απλό οπότε αυτό ήταν η καλύτερη επιλογή .
Ξεφυσαω για να το πάρω απόφαση και κατεβαίνω κάτω . Βρίσκω τον Στεφαν να έχει ακουμπήσει τα χέρια του στο τραπέζι και να φαίνεται σκεπτικός .
-"Παμε ;" Ρωτάω και γυρνάει να με κοιτάξει .
-"Εισαι ότι πιο όμορφο έχω δει ." Λέει μολις με αντικρίζει και χαμογελάω .
"Θέλω να σου πω κάτι ." Με πιάνει από το χέρι και με οδηγεί στον καναπέ .
Τον βλέπω αρκετά αγχωμένο και ενώνω τα χέρια μας .
-"Τι είναι ;" Ρωτάω γλυκά .
-"Εχω έβγαλα τα δημοσιεύματα για την μητέρα σου ." Αποκαλύπτει και παγωνω .
-"Τι πραγμα ;"
-"Αυγη καταλαβα τι γινόταν με τον Κρις , έπρεπε να κάνω κάτι να σε απομακρύνω απο κοντά του , να τον μισήσεις . Δεν μπορούσα να διαχειριστώ πως μετα απ' οσα σου έκανε εσυ θα τον συγχωρουσες . Ξέρω πως είχες σχεδιάσει να τον καταστρέψεις και τον βγάλεις εκτός γηπέδων ."
Είναι αλήθεια , είχα σχεδιάσει μολις φτάσω Ελλάδα να κατηγορηθεί για διακίνηση ναρκωτικών αλλα και χρήση . Οταν τον είδα όμως δεν μπόρεσα να το κάνω και σταμάτησα καθε κίνηση των ανθρώπων μου .
-"Και γιατί μου τα λες όλα αυτά τώρα ;"
-"Γιατι σε αγαπάω και θέλω να είσαι με κάποιον που σε αγαπάει πραγματικά και που αγαπάς πραγματικά . Εγώ δυστυχώς δεν είμαι αυτός που αγαπάς πραγματικά , δεν υπάρχει νόημα να είμαστε μαζί ενώ εσύ θα θες κάποιον άλλον . Δεν σου αξίζει να είσαι παγιδευμένη σε κάτι που δεν θες πραγματικά . "
-"Ένιωσες έστω και λίγο ευτυχισμένος μαζί μου ;" Τον ρωταω .
-"Οσο δεν φαντάζεσαι ."
-"Τοτε φαντάσου πόσο ευτυχισμένος θα νιώσεις όταν βρεις αυτήν που αξίζεις ." Τον αγκαλιάζω και σηκώνομαι από τον καναπέ .
-"Αυγη!" Φωνάζει καθώς ανοίγω την πόρτα και γυρνάω να τον κοιτάξω .
"Μπορείς να με βοηθήσεις ;" Ρωτάει την πρώτη φράση που μου είχε πει .
-"Παντα μου άρεσε να βοηθάω τους άλλους ." Απαντάω αυτό που του είχα απαντήσει και τότε και φεύγω .
Πηγαίνω στο αυτοκίνητό μου και ξεκινω για το σπίτι μας .
Φτανω σπίτι και χτυπάω την πόρτα για να ανοίξει αλλα δεν ανοίγει . Λείπει .
Αποφασίζω να καθίσω έξω μέχρι να γυρίζει .
P.O.V ΚΡΙΣ
Πεταω πετραδάκια στη θάλασσα ώσπου αποφασίζω να γυρίσω σπίτι .
Κοιταζω την ώρα στο ρολόι μου και βλέπω πως έχει πάει 10 , ο γάμος ήταν στις 6 .
Μπαίνω στο αυτοκίνητό και ξεκινω για το σπίτι . Παρκάρω και πηγαίνω προς την πόρτα του σπιτιού .
Όσο πλησιάζω παρατηρώ την Αυγη να έχει καθίσει μπροστά στη πόρτα του σπιτιού και να εχει αγκαλιάσει τον εαυτό της .
Τρέχω κοντά της και πέφτω στα γόνατα για να είμαστε στο ίδιο υψος .
-"Τι κάνεις εδώ ;" Ρωτάω ανήσυχος ενώ προσπαθώ να δω αν είναι καλά .
Με κοιτάζει δαγκωνοντας τα χείλη της .
-"Ελεγα να μείνουμε μαζί γιατί τώρα δεν έχω σπίτι ." Λέει και χαμογελάω .
-"Τι εννοείς ;" Ρωταω μπας και μιλήσει ξεκάθαρα .
-"Κοιτα Κρις , δεν ξέρω αν είναι λάθος αλλά δεν θέλω να είμαι μακρυά σου . Όμως σε παρακαλώ , δεν θέλω να πληγωθουμε , δεν θέλω να σε χάσω ξανά ."
-"Δεν με έχασες ποτε μωρό μου ." Τα χέρια μου πιάνουν το πρόσωπό της και τα χείλη μας κουμπώνουν .
_________________________________________
Γειά σας!
Τι κάνετε ;
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο ;
Μπορεί η Αυγη και ο Κρις να είναι ξανά μαζί , όμως έχω σκοπό να γράψω και αλλα κεφάλαια .
Δεν πρόκειται να συμβεί τίποτε κακο , το υπόσχομαι .
Α και καλά Χριστούγεννα!!!
❣❣❣
YOU ARE READING
Μετά απο τα όνειρα
General FictionΜπορει να κολλήσει το γυαλί αν σπάει ; Πόσο εύκολο είναι να ξαναχτυσεις μια σχέση από την αρχή ; Μπορεί να αγαπάς κάποιον τόσο , αλλά ο εγωισμός σου να μην επιτρέπει να τον συγχωρέσεις ; Συνέχεια του χωρίς όνειρα . Don't copy my story🙏