ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13

270 11 15
                                    

Κοιταζω τα πράσινα μάτια του και εκείνος τα δικά μου .

-"Γιατι είμαι το εγω σου και είσαι το εγω μου ." Ψιθυριζουμε ταυτόχρονα ενώ τα χείλη μας απέχουν ελάχιστα .

Και μολις πριν λίγο ανταλλάξαμε τους όρκους μας .

Κοιταζω γύρω μου και βλέπω την θάλασσα , το μέρος που διάλεξε είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να διαλέξει .

Τα ανάλαβε όλα αυτός , έβαλε κάμερες παντού . Ηθελε να το έχουμε για να μπορούμε να το δείξουμε και στα παιδιά μας κάποια στιγμή .

Μου χαρίζει ένα μακράς διάρκειας φιλί και φεύγουμε για την δεξίωση , όπου μας περιμένουν ένα σωρό άνθρωποι μαζί με τον δήμαρχο για να υπογράψουμε πως από σήμερα θα είμαστε παντρεμένοι .

Ευτυχώς δεν έχουν καταλάβει τίποτα οι δημοσιογράφοι και δεν θα μας κυνηγάμε .


P.O.V ΝΑΣΤΑΣ

Δένω τον φιόγκο στο κουτί και το αφήνω στο τραπεζάκι μπροστά μου , ο Βίκτωρ έρχεται μου δίνει το ένα από τα δυο μπολ με παγωτό και κοιτάζει με περιέργεια το κουτί .

-"Τι είναι αυτό ;" Ρωτάει .

-"Ενα δώρο να σενα ." Του απαντώ τρώγοντας από το παγωτό μου .

Με κοιτάζει περίεργα και ανοίγει το κουτί .

-"Τι ακριβώς δώρο είναι τα παυσίπονα και τα χρήματα ;"

-"Τα χρήματα για την βενζίνη και τα παυσίπονα για να αντέξεις τις ορμόνες μου το επόμενο διάστημα ." Του εξηγώ και ακόμα να καταλάβει .

-"Μπορω να σε ανεχτώ οταν έχεις περίοδο , δεν χρειάζομαι παυσίπονα εκτός και να τα θες εσύ ." Λέει γελώντας .

-"Οχι , νταξει για τους επόμενους 9 μήνες δεν θα έχω περίοδο ." Αμεσως γυρνάει να με κοιτάξει .

-"Εισαι έγκυος!" Διαπιστώνει ενθουσιασμένος και γνέθω θετικά .

P.O.V. ΑΥΓΗΣ

Είναι μια εβδομάδα που είμαστε στην Κούβα για μηνα του μέλιτος .

-"Πρεπει να αγοράσω προφυλακτικά , τελειώσαμε και τα δυο κουτιά χτες ." Λέει ο Κρις μολις βγαίνει από το μπάνιο .

-"Αφου είσαι ασυγκράτητος μωρό μου ." Τον πειράζω και με φιλάει .

-"Ενω εσυ καθόλου ."

-"Βεβαια τα προφυλακτικά δεν είναι απαραίτητα για μας πλέον , ότι ήταν να πάθουμε το πάθαμε ."

-"Τι εννοείς ;" Ρωτάει .

-"Εννοω πως έχω μείνει ήδη έγκυος , δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο ." Απαντάω και απλά με κοιτάει ανέκφραστος .

-"Πας καλά παιδί μου ; Τα λέμε τέτοια νέα έτσι στα ξαφνικά ;" Φωναζει και γελάω .

_________________________________________

Και ναι μετα απο αιώνες ανέβασα!

Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο ;

Ελπίζω να το απολαύσατε .

Τα λέμε στο επόμενο!!!

❣❣❣






Μετά απο τα όνειραWhere stories live. Discover now