ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

268 15 15
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιω πως η Αυγή έχει φύγει .

Απογοητευομαι , μπορει να ζητησα μια τελευταία νύχτα αλλα χτες πίστεψα πως μετα απο όλο αυτό θα αλλαζε γνώμη .

Χαμογελάω με πικρια και σηκώνομαι από το κρεβάτι .

Μπαίνω να κάνω ένα κρύο ντουζ , τελειώνω και κατεβαίνω κάτω στο υπόγειο .

Βλέπω τις φωτογραφίες της και χαμογελάω .

Γιατί έπρεπε να καταλήξουμε έτσι γαμω ;

P.O.V ΑΥΓΗΣ

Φτάνω έξω από το σπίτι του και αρχίζω να χτυπάω μανιακα το κουδούνι . Ανοίγει και τον σπρώχνω για να περάσω .

-"Ειλικρινά ποσο μαλακας μπορεί να είσαι για να φερθεις τόσο μπάσταρδα ;" Ουρλιαζω και αυτός με κοιτάζει μπερδεμένος .

-"Τι λες ;" Ρωτάει ενώ με πλησιάζει .

-"Μην τολμήσεις να έρθεις πιο κοντά ." Τον προειδοποιώ .

-"Ξερεις ποσο σημαντικό είναι για μένα το θέμα της μητέρα μου και συ πηγες και το πούλησες , ξεφτίλα!"

-"Τι είναι αυτά που λες ;"

Το ύφος του με κάνει να θέλω να τον χτυπήσω . Φαίνεται τόσο αθώος .

Ανοιγω το κινητό μου και του δίνω να διαβάσει . Παρατηρώ πως θα μάτια του γουρλωνουν ενώ διαβάζω .

-"Ο διευθυντής του site μου είπε πως εσυ του έδωσες τις πληροφορίες ."

-"Και εσυ τον πίστεψες ;" Ρωταει κοιτώντας με στα μάτια .

Με τα μάτια μου ψάχνω να βρω το κινητό του στο χώρο , μόλις το εντοπίζω  το αρπάζω και το ανοίγω . Ευτυχώς δεν έχει αλλάξει κωδικό .

Πανω στο email και του δίνω το κινητό .

Μόλις αντικρίζει την οθόνη σαστιζει .

Οταν ο διευθυντής του site μου είπε πως ο Κρις του εδωσε τις πληροφορίες ,  δεν πείστηκα και μου έδειξε το email που του έστειλε ο Κρις τα ξημερώματα .

"Δεν έστειλα ποτε κάτι τέτοιο!" Υπερασπιζεται τον εαυτό του και γελάω ειρωνικά .

-"Αληθεια ; Ααα και το email στάλθηκε μόνο του έτσι ; Απο σενα προς το διευθυντή του site λέγοντας του κι όλας πως μπορείς να του δώσεις ότι διευκρινήσεις χρειαστεί είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά ." Φωναζω .

-"Την πουτανα μου μέσα! Σου λέω πως δεν έκανα τίποτα εγώ . Πιστεύεις πως μετα την χθεσινή βραδιά θα έκανα κάτι τέτοιο ; Ξέρω τι έχεις περάσει , θα σου έκανα ποτέ κακό ;" Ο τόνος του ίδιος με τον δικό μου .

Μετά απο τα όνειραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora