ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7

282 14 1
                                    

-"Εισαι υπέροχη ." Ο Στέφαν φιλάει την βάση του λαιμού μου και γω χαμογελάω .

-"Σε ευχαριστώ ." Εννοώ τα χείλη μας και έπειτα φεύγουμε .

Έχει περάσει μια βδομάδα από το γάμο της Ναστας με του Βίκτωρ , τώρα βρίσκονται στο μήνα του μέλιτος .

Και σήμερα έχουμε μια δεξίωση στο ίδρυμα που πρέπει να παρευρεθώ ως συνιδιοκτητρια . Αγόρασα το ίδρυμα μαζί με την κυρία Ζηνοβία .

Ευτυχώς που θα βρίσκεται και ο Άρης με τη Νάιλα εκεί , ήταν το κεντρικό πρόσωπο στη νέα μας καμπάνια .

Φτάνουμε στο χώρο που γίνεται η δεξίωση , βρίσκω την Ζηνοβία και τα παιδιά και πλησιάζουμε .

-"Κρικρι τα σπας σήμερα ."

-"Σε ευχαριστώ μικρέ ." Τον φιλάω στο μάγουλο , εκείνος μου ρίχνει ένα θανατηφόρο βλεμμα για το μικρε .

Το αγνοώ και αγκαλιάζω την Νάιλα .

Η επόμενη μια ώρα περνάει ευχάριστα , μιλάω στο κόσμο , τον ευχαριστώ που ήρθε , τους μιλάω για την δράση του ιδρύματος και μετά παίρνει το λόγο η κυρία Ζηνοβία .

Μολις βλέπω τον Κρις να κατεβαίνει τις σκάλες και να έρχεται προς το κήπο που γίνεται η δεξίωση , βρίσκω μια δικαιολογία και πηγαίνω στην άλλη μεριά όπου είναι άδεια .

Θα γυρίσω στην Αμερική σε λίγο , περιμένω να γυρίσει η Ναστα και μετά φεύγω οριστικά .

-"Μια νύχτα ." Ακούω την φωνή του Κρις πίσω μου .

Δαγκώνω τα χείλη μου και γυρνάω να τον αντικρίσω .

-"Τι ;" Τον ρωτάω .

-"Μια νύχτα , μια ... τελευταία νύχτα μαζί σου ." Ζητάει .

-"Δεν μπορώ να το κάνω αυτό ."

-"Δεν πιστεύεις πως μετά απ' όλα όσα ζήσαμε , μας αξίζει μια τελευταία νύχτα ;" Τα μάτια του κοιτάζουν τα δικά μου .

Μην με κοιτάς γαμωτο! Νιώθω ευάλωτη .

-"Δεν γίνεται Κρις , δεν μπορώ να του κάνω κάτι τέτοιο ." Του λέω εννοώντας πως δεν μπορώ να απατησω το Στέφαν .

Μου έχει φερθεί τόσο καλά , δεν μπορώ να του το ξεπληρωσω έτσι .

-"Μεχρι το ξημέρωμα , μια τελευταία νύχτα , μετά θα γίνει ότι εσύ θες ."

Τον προσπερνω και επιστρέφω πίσω , μετά από λίγο έρχεται και ο Κρις , πρώτα όμως πάει στο dj και κάτι του λέει .

Μετά απο τα όνειραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora