Sezon 1: Deneyim
Bölüm 2: Dao YumruğuRena gözlerini açtığında başının ağrısından dolayı inledi. Bir süre hareketsiz duran küçük kız en sonunda kalkmayı başardığında başının ağrısı geçtiği için sevindi, ardından ise en son neler olduğunu hatırlamaya çalıştı. Akşam ahırdaki samanların üzerinde uyuyakalmıştı. Bünyesi bu kadar işe alışık olmadığı için de aşırı yorgun düşmüş ve sabaha da böyle bir baş ağrısıyla uyanmıştı.
Havaya baktığında daha güneşin yeni doğmaya başladığını gördü ve hemen toparlanıp işine döndü. Eğer bugün daha fazla para kazanırsa onun için çok iyi olacaktı. Yine dünkü durduğu yere gidip oturduğunda beklemeye koyuldu. Tek yapması gereken akşama kadar oturmaktı. Tabi bir de üzüntüsü ve canının sıkkınlığı vardı.
Ancak bu böyle devam edemezdi. Daha fazla bu şekilde kalamazdı. Elbette tüm klan yok olmamış olmalıydı. İlla ki kapalı eğitimde olan güçlü uzmanlar olmalıydı ama onları nasıl bulacaktı ki? O zamana kadar güçlenmeliydi. İlla ki bir tanesi uyanacak ve Rena'yı bulmak için gelecekti. Her ne kadar düşünceleri hayalden ibaret olsa da küçük kız kendini daha fazla üzmemek için böyle avutuyordu. Ancak en azından küçük kızın düşüncesi böyleydi. Kendini üzmemek için çeşitli senaryolar düşünüyordu.
Bir anda aklına göğsündeki garip şekil geldi. Etrafta insan yokken giydiği kıyafeti biraz sıyırıp incelemeye başladı. Daire içine üçgen geçirilmişti. Olduğu yer biraz acıyordu ama asıl soru bunu kimin yaptığıydı. Ayrıca bu mühür de neyin nesiydi? Şaşkın ve meraklı bakışlarla mührü incelerken parmaklarını mührün üzerine getirip dokundu.
Bir anda nereden geldiğini anlamadığı bir ses duyuldu. 'BEKLEE!!'
Küçük kız korkup panikle etrafa baktı ama kimse yoktu. Tekrar mühre dokunduğunda aynı sesi yine duymuştu. Kalbi korkudan ve şaşkınlıktan güm güm atsa da kendini sakinleştirmeyi başarıp tekrar odaklandı. Bu işlemi bir kaç defa daha tekrar ettirse de sonuç aynıydı. Geri kapatıp etrafa bakınmaya devam etti.
Bu sesin sahibini tanımıyordu ve neden beklemesi gerektiğini bilmiyordu. Ya da kimi beklemesi gerektiğini. Küçük kız her ne kadar bunların cevaplarını merak etse de henüz öğrenemeyeceğini anladığı için plan yapmaya karar verdi. Hava kararınca bulunduğu yeri bırakıp ormana gidecek ve geceye kadar kendini geliştirecekti.
Kulübedeki adama bunu fark ettirmeden yapması gerekiyordu çünkü adamın planları fark etmesi küçük kızın planlarının suya düşmesi demekti. Yeteri kadar güce ulaştığında ise o adamı öldürecek ve kölelik mührünün silinmesini sağlayacaktı. Plan gayet de iyiydi. Hem de bu yaştaki bir çocuk için. Akşama kadar durduktan sonra kalkıp ormana doğru yol aldı. İlk defa böyle bir şey yapacak olduğu için heyecanlıydı ve korkuyordu. Sonuçta ormanın tehlikeli olduğunu bir çok kez duymuştu.
Ancak onun duyduğu ormanların buradaki orman ile alakası olmadığını henüz bilmiyordu. Ormana girdikten kısa bir süre sonra içi boş bir mağara bulup sevindi. Çünkü orası tam onun isteğine uygun bir yerdi. Bu mağarayı yaşam alanı olarak kullanabilirdi.
Dilencilik yaptığı sıralarda topladığı paranın ufak bir kısmını her gün mağaraya saklama fikri aklına geldi ve bugünün kazancından ufak bir miktarı yanında bulundurduğu fazlalık keseye koyup kazdığı toprağa gömdü. Mağarayı incelemeyi bitirdikten sonra dışarı çıkıp etrafa göz gezdirdi.
Her yer sessizdi ve bir adımı bile metrelerce uzaktan duyuluyordu. Etrafa bakınırken büyük bir ağacın dibinde duran kaya parçasına gözünü kestirdi. Bununla başlamak onun için iyiydi. Kendi seviyesinin kaldırabileceğinden daha ağır gözüken kaya parçasına ellerini sokup kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rena
FantasyBir Rena hikayesi. Mistik Evrene hoş geldiniz. Serinin 2. kitabı Rena karşınızda!! Bir Rena Yapım Sunar. Başrol "Kara Büyüler" Senaryo ve Yönetmek "Rena Yapım" Çocukluğun getirdiği bir yalnızlık. Onu köleleştiren bir adam ve daha fazlası. Ailesin...