Dimineata ma trezesc in aceeași poziție in care am adormit, realizez ce tocmai am lăsat sa se întâmple și dau sa tip. Rapid, Taehyung îmi pune mana la gura..
V: Esti nebuna? Nu tipa!!! Dacă afla Namjoon ca te-am lăsat sa stai in camera cu mine, ne omoară pe amândoi..
Îmi da drumul încet, speriata îl împing cu toata puterea mea. Se rostogolește și cade din pat făcând cunoștința cu parchetul. Se ridica usor, credeam ca este nervos pentru ceea ce am făcut și ca urma sa plătesc pentru asta dar..
V: Îmi e foame, îmi faci și mie ceva de mancare?
Se intinde pe pat ajungând cu capul pe picioarele mele, zâmbea ca un copil mic..
N/T: Nu cred ca as putea sa te refuz.
Mai mult ma trage entuziasmat pana in bucatarie apoi se aseaza pe un scaun așteptând nerăbdător, ma grăbeam sa termin cât mai repede.. Ce a urmat nu ma surprins, m-am tăiat putin la un deget..
V: Da sa văd.
Îmi ia rapid mana și se uita..
N/T: Hei! Inteleg ca esti vampir, dar nici chiar așa!
Se uita urat la mine in timp ce îmi ia mana dinou, de data aceasta mai nervos și totuși cumva îngrijorat..
N/T: Taehyung, mâncarea! Cred ca-ți este foarte foame..
Nu-mi raspunde, ia un servetel și apasă pe ,,rana".
N/T: E doar o zgârietură, nu am patit nimic.
Se uita la mine serios, nu spunea nimic. După un moment de liniste da sa spună ceva dar este intrerupt..
RM: Voi doi ce faceți aici?
Taehyung se blochează, se uita la Namjoon parca speriat de acesta..
RM: N/T, tu nu ai treaba?
Îmi face loc sa ies din bucatarie, inteleg ca nu era o idee buna sa mai rămân acolo și ca trebuia sa ma intorc la hainele nespălate și necălcate...
CITEÈTI
ððððððð ððððð ðð ðððð ððððððð
FanfictionIn timpul zilei vedeta K-pop, iar noaptea un vampir cu sânge rece, dur dar pasional Èi romantic.. Sunt sigura ca multe ne-am dori un astfel de baiat, mai ales daca mai este Èi unul din membri trupei Bts. Personajul principal, N/T, nu-Èi crede cea ma...