Capitolul 15

674 30 0
                                    

Liniștea este întreruptă de Jin care intra in bucatarie, vorbea la telefon și era foarte fericit..
JN: Te sun putin mai târziu..
Se uitau confuzi unul la celălalt, decid sa plec rapid. Inima îmi bătea destul de tare, ma calmez când o văd in fata mea pe Ha-eun dar speranța mea ca voi putea vorbi cu ea se spulbera atunci când o văd incepand sa se sarute cu Jimin. Se îndreptau spre camera, cred ca stiu ce urma sa se întâmple dar intru iar in sufragerie unde stăteau și băieții. Ma pun langa Suga care era pe jumătate adormit..

Stau ceva timp acolo plictisita, Tae nu-și mai făcea apariția. Eram pierdută printre ganduri, nu ma puteam concentra la discuțiile lor..
JH: N/T, te simți bine?
N/T: Ce, a da!!
JH: La ce te gandesti de atâta timp?
N/T: Nimic important..
Ma intorc la paharul meu cu vin, dau sa i-au o gura din el dar J-hope ma oprește.. Ma uit la el confuza, dar decid totuși sa ma deschid in fata lui și sa-i cer o părere..
N/T: Dacă atunci când esti in prezenta unei persoane și inima ta o ia razna, ce faci? Cum o opresti..?
Se uita mirat la mine și nu știa ce sa spună..
JH: Vrei sa spui ca te-ai îndrăgostit de Taehyung?
Nu-i raspund, îmi intorc privirea la Ha-eun care tot încerca sa-l enerveze pe Suga..
JH: Sigur o sa iasa ceva din asta..
Spune el zâmbind și uitandu-se la mine.. Jungkook tocmai ce intrase cu V și RM..
JK: Acum ca suntem toti putem începe sa ne jucam adevăr sau provocare!
Toti s-au ridicat de la masa punându-se pe jos in cerc, J-hope ma trage de mana și ma pune langa el.. Jungkook pune o sticla in mijloc, ei începuseră sa joace. Trecuse ceva timp in care toti își puneau intrebari amuzante și se provocau lucruri stupide, Ha-eun și Jimin stăteau apropiați și aproape beți, Suga dormea intr-un colț cu o sticla in mana, Jin dansa pe masa cu tigaia iar Namjoon i se alătura, Jungkook stătea și râdea cu V, iar J-hope care era mai beat ca înainte râdea pe umărul meu..
Era amuzant, dintr-o data Ha-eun se ridica de langa Jimin..
HN: Eu o provoc pe N/T sa stea inchisa in dulap cu Taehyung!!
JK: Asta este o idee foarte buna!
Eu și Taehyung nu mai spuneam nimic, ne uitam unul la celălalt neștiind ce sa facem.. Fara sa-mi dau seama el dispăruse. Decid sa plec și eu, oricum eram obosita și voiam sa dorm.. Intru in camera, acolo era doar Yeontan care dormea linistit, ma schimb intr-o rochie de noapte și ma bag și eu in pat langa el..

𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum