Capitolul 17

657 29 0
                                    

Ma trezesc in brațele iubitului meu, razele soarelui luminau dormitorul nostru.. O bătaie disperata in usa îl trezește pe Taehyung și îl face sa tresară.. Ma dau jos rapid din pat, i-au repede unul dintre tricourile lui V și deschid usa.. Ha-eun ma împinge și intra disperata in camera, Închide usa in urma ei și se uita la mine cumva jenata de situatie..
HN: Pot rămâne și eu aici ceva timp..?
N/T: Ce ai mai făcut iar, desteapta pământului?
HN: Am auzit aseară.. Azi când toti s-au trezit mai putin voi doi am început sa fac glume, cred ca l-am enervat iar pe Suga..
Nu știam ce sa-i spun, o văd cum se uita prin camera, se uita la mine apoi la Tae.. Face ochii cât cepele și da sa spună ceva dar este întreruptă de iubitul meu..
V: Iesi afara pana nu ma enervez..
Ii deschid usa, încă oarecum socata și bucuroasa iese din camera. Aud cum cineva ma striga așa ca ies și eu după ea.
JH: N/T, aici erai! Știi cumva unde este Taehyung? Hai ca tu trebuie sa știi..
N/T: A da, este in camera. Se îmbracă și vine acum..
Se uita la mine ciudat, face o fata de parca tocmai și-a dat seama de ceva apoi se da un pas in spate. Simt cum cineva vine in spatele meu, cu o mana îmi trage tricoul mai jos iar cu o mana ma trage mult mai aproape și ma săruta pe gat..
V: Babygirl, ai uitat ca numai eu am voie sa te văd așa..?
J-hope da sa spună ceva dar Tae nu-l asculta, ma ia de mana și ma trage înapoi in camera.. Începe sa ma sarute dinou, îmi placea asta dar trebuia sa ne oprim.. Ne-am îmbrăcat cu hainele potrivite și am strâns tot din camera, toate hainele lăsate seara trecuta pe podea acum erau aranjate și puse la locul lor.. Acum stăteam la masa alături de ceilalți, era o atmosfera placuta și simteam ca nimic nu poate strica acest moment. Taehyung își ținea mana pe piciorul meu astfel încât nimeni sa nu-l vadă, brusc ii suna telefonul și nu ma lasa sa văd cine era. In mod normal nu ar fi avut probleme dacă știam cine îl sunase sau dacă auzeam ce vorbesc.. De aceasta data se ridica de la masa și iese afara pentru a putea raspunde. Micuțul Yeontan stătea cu noi in bucatarie și ii mai simteam ocazional blana la picioarele mele..
N/T: Tae, ce-ai patit?
Se întoarce la masa parca dezamăgit și trist, nu stiu de ce dar era evident ca acel telefon l-a pus pe ganduri..
V: Nu am nimic, este inregula..
La ce fata avea nu-l puteam crede...

𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum