Las hainele in dulap, ma mai uit pentru o ultima data la el și vreau sa plec.. ,,Bine poate pentru mai mult timp, doar nu se poate trezi.."
Ma apropii încet de el, își deschide rapid ochii și se uita la mine cu o expresie faciala nervoasa și totuși speriata..
V: Ce faci tu aici?!!
N/T: Eu.. Ma gandeam..
V: La ce te gândeai tu?!!!
Ma blochez, ma uitam la el și simteam cum mi se facea cald in camera.. Se ridica in picioare și ma tranteste nervos la perete.
N/T: Rănile tale.. Ma gandeam doar ca pot sa te ajut..
Privirea lui se schimba, se uita mai blând la mine.. Se aseaza mult mai calm pe pat..
V: Ai face tu asta..?
Dau din cap speriata, nu știam la ce sa ma astept din partea lui..Ma lasat intr-un final sa-i îngrijesc rănile, gemea usor din cauza durerii pe care o simțea.. ,,Saracul de el, cred ca nu e prea placut.." Am terminat, ma ridic vrând sa ies din camera dar Taehyung ma trage de mana.
N/T: S-a intamplat ceva?
Zâmbesc fals încercând sa nu par speriata..
V: Am văzut ca in camera ta este destul de frig, nu ai vrea sa dormi aici? E mult prea frig in camera ta..
N/T: B-Bine..
Nu ma asteptam la un astfel de gest din partea lui, ma bag in pat langa el mai mult de frica. Trece ceva timp iar eu tot nu puteam sa adorm, era liniste.. Vreau sa ma ridic sa plec dar o voce îmi întrerupe șirul gândurilor..
V: De ce nu dormi babygirl?
Nu-i raspund, acesta ma trage mai aproape de el și ma strânge in brate. Nu stiu de ce nu am urlat, de ce nu i-am dat o palma nenorocitului.. In scimb, ma simteam protejata și ma făcea sa ma simt bine.. ,,Ce se întâmpla cu mine?!" As fi vrut sa-mi pot raspunde la aceasta intrebare, însă prezenta lui ma făcuse sa ma liniștesc și sa ma gândească doar la cât se frumos putea sa fie...
CITEÈTI
ððððððð ððððð ðð ðððð ððððððð
FanfictionIn timpul zilei vedeta K-pop, iar noaptea un vampir cu sânge rece, dur dar pasional Èi romantic.. Sunt sigura ca multe ne-am dori un astfel de baiat, mai ales daca mai este Èi unul din membri trupei Bts. Personajul principal, N/T, nu-Èi crede cea ma...