Capitolul 31

405 22 0
                                    

Zborul a fost placut, nu am avut niciunul vreo problema.. Acum asteptam in hotel pentru a ne primi camerele. Era simplu, Jimin si Ha-eun aveau o camera, eu si Tae aveam o camera, Jin Rm si Jungkook aveau o camera, iar Yoongi si J-hope aveau o camera. Fiecare intra in locul in care urma sa ne petrecem urmatoarele nopti, las bagajele intr-un colt si incep sa ma uit.. Camera era foarte curata si arata foarte bine, chiar si baia ma lasa fara cuvinte. Un jacuzzi in camera? Aparent cand esti vedeta K-pop si ai bani iti permiti foarte multe lucruri, poate pentru unii ceea ce vad eu nu este mare lucru.. dar pentru mine care nu am vazut asa ceva de cand ma stiu, este mult.
V: Cum e babygirl, iti place?
Spune acesta desfacand din bagaje si cautand ceva..
N/T: Foarte, este... WoW..
Tae incepe sa zambeasca, lasa totul aruncat pe jos si vine langa mine sarutandu-ma grijuliu, suntem intrerupti de o bataie in usa....

Arata absolut minunat, razele soarelui care cadeau pe nisip iar apa albastruie si curata imi dadea o stare de liniste.. Stateam pe sezlong sub o umbrela din paie, nu eram chiar un fan al marii si al unei astfel de calduri ingrozitoare. Primesc un mesaj de la un numar ciudat, ma sperie chestia asta.. Era o poza cu Tae, stiam cand a fost facuta.. La petrecere, eram amandoi in camera si ne sarutam.. Era clar ca persoana care imi trimite asta a fost cu noi in casa in acel moment. Simt cum cineva ma trage de picioare.
V: Lasa telefonul, hai si tu in apa. Esti singura care sta aici si nu ma simt bine fara tine..
N/T: Bine, vin.. Dar stai sa-ti arat ceva.
Ofteaza, imi ia telefonul si-l lasa p-acolo. Ma ia in brate fara sa ma asculte..
V: Suntem in vacanta, daca este ceva important te voi asculta mai tarziu. Te rog, astepta macar pt mine..
N/T: Bine iubire..

Seara se lasa incet, plaja acum era acoperita de umbre sterse.. Era liniste, stateam la o masa destul de aproape de plaja si asteptam sa ne vina mancare. Am spus-o si o mai repet, cand esti vedeta K-pop iti permiti multe.. Gandurile imi sunt intrerupte, ii simt mainile mari ale lui V in jurul abdomenului meu. Ma imbratiseaza pe la spate si-i simt buzele pe pielea mea rece..
JK: Baieti, da noi nu mai scapam de mana dreapta?
JN: Daca nu-ti mai place cu dreapta eu spun sa incerci si cu stanga..
JK: Eu ma refeream la o iubita, daca ei pot putem si noi..
N/T: Atunci ce mai astepti? Sunt sigura ca fata potrivita te asteapta..
Acesta imi zambeste, sincer chiar merita sa-si gaseasca sufletul pereche.. Toti meritam..
Gandurile imi sunt intrerupte, ne este adusa mancare. Cand intampin mirosul imi reamintesc cat de foame imi era, toti mancam si faceam glume, insa ceva imi atragea atentia.. Tae era rosu in obraji, se tot uita la mine si nu intelegeam de ce. Dupa ce toti am terminat de mancat paharele incepeau sa se umple cu vin, sincer dupa experienta neplacuta nu l-am lasat pe V nici macar sa guste.. Nu-l consideram alcoolic, dar imi faceam griji pentru el.. Infine, pentru prima data am vazut-o pe Ha-eun stand departe de sticla, asta pana cand o vad cum pleaca de mana cu Jimin. Acesta o ia in brate si fara sa scoata vreun cuvant se evapora, presupun ca in camera dar nu stiu.. Trec 20 de minute, am nevoie la toaleta si cum camera noastra nu era departe decid sa ma duc acolo..
N/T: Ma intorc imediat..
V: Unde pleci?!
N/T: Nu te panica, ma intorc in cateva minute. Doar am nevoie la toaleta..
Il sarut pe frunte si plec rapid, trec pe langa camera prietenei mele. Usa era întredeschisa,  de curiozitate pe holul mic și le gasesc hainele aruncate pe jos. Eram sigura de ce se putea întâmpla, nu aveam nevoie sa văd sau sa aud mai mult, ies închizând usa in urma mea de aceasta dara mult mai bine...

𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum