Nu am mai ieșit din casa deja de trei zile, după ce i-am văzut pe acei doi bărbați stiu sigur ca in apartamentul meu sunt in siguranța.. Am primit zeci dacă nu chiar sute de mesaje de la numere de telefon necunoscute, in ultima zi totul s-a oprit.. Mesajele erau tulburătoare iar de multe ori preferam sa-mi opresc telefonul.. Era seara și ma uitam la un serial, totul era învăluit intr-o liniste de nedescris. Toate astea pana când aud un pahar care se sparge in bucatarie. Îmi bătea inima îngrozitor de tare, însă indiferent cât de greu era trebuia sa ma duc sa văd ce s-a intamplat.. ,,Poate doar a alunecat un pahar, nu are ce sa se întâmple."
Am inspectat tot apartamentul, intru linistita și usurata in sufragerie, iar pe canapea stătea un bărbat pe care nu-l cunosteam și clar nu l-am invitat eu in apartament.. Dau sa tip însă ma blochez și ma holbez la el. Era frumos, avea ceva zgârieturi pe gat, iar cămașă avea prea putini nasturi închiși.. Realizez ca era unul dintre bărbații de acum 3 zile.. Se ridica și vine in fata mea.
?: V, încântat sa te cunosc după ceva timp.. Ha-eun ne-a spus cateceva despre tine, N/T...
N/T: Unde este? Și ce ți-a spus despre mine?!
V: Eh, ca o sa vii sa o salvezi, ca știe de noi.. Chestii inutile și stupide. Acum nu mai face situația mai grea decât este..
Imi pune mana rapim la gura și de acolo mi se rupe filmul...Nu înțelegeam dacă ce vedeam era real sau nu, simteam ca eram legată de mâini iar corpul meu era rece.. La colțul patului sta cu spatele la mine ,,V" așa cum mi s-a prezentat.. Pe spate are vânătăi și tot felul de răni, începe sa-mi fie și mila..
N/T: Unde ma aflu..? Ce mi-ai făcut..?
Acesta nu raspunde, se ridica încet in picioare și se îndreaptă spre mine. Se uita in ochii mei, ma pierd si îmi pot auzi și inima cum îmi bate la cât de frica îmi era..
V: De acum îmi vei fi sclava și îmi vei satisface toate poftele, altfel vei plăti cu viața..
Se uita fix in ochii mei, îmi era teama pentru mine așa ca nu scot niciun sunet. Acesta se întoarce cu spatele și pleaca..
CITEÈTI
ððððððð ððððð ðð ðððð ððððððð
FanfictionIn timpul zilei vedeta K-pop, iar noaptea un vampir cu sânge rece, dur dar pasional Èi romantic.. Sunt sigura ca multe ne-am dori un astfel de baiat, mai ales daca mai este Èi unul din membri trupei Bts. Personajul principal, N/T, nu-Èi crede cea ma...