Capitolul 14

665 29 0
                                    

Taehyung scoate de la spate un buchet de flori si se așează parca timid lângă mine.
V: Imi pare rau pentru momentul de aseară, nu am vrut să te fac să te simți prost...
Ii sar in brate entuziasmată, nu stiu de ce dar acest gest ma facut sa ma simt mult mai bine..
N/T: E in regula, daddy.
Se înroseste si isi muta privirea in pământ. Nu ma asteptam la o astfel de reacție din panrtea lui la gluma pe care am făcut-o. Simt ceva la picioarele mele, ma uit rapid sa văd ce era acolo. Un câine micuț și pufos stătea printre picioarele noastre, nu-l mai văzusem pana acum...
V: Yeontan!!
Taehyung îl i-a in brate și începe sa se joace cu el.
N/T: Este cainele tau?
V: Da.
Îmi zâmbește jucăuș, mi-l pune in brate pe micuțul Yeontan. Las buchetul de flori langa mine. Taehyung se uita la mine cu o privire pe care nu stiu sa o descriu, se ridica de pe banca și ma i-a in brate, stil mireasa, cu tot cu Yeontan și buchetul de flori. Intram in casa unde era deja instalată bucuria și starea de bine. Taehyung ma lasa jos și se duce rapid la Jin care îl chema.. YEONATAN sare din brațele mele și se duce nici nu stiu unde. Ha-eun vine la mine bucuroasa.
HN: Hai mai sa bem!
Ma trage de mana și ma duce in aceeași încăpere cu restul băieților.
N/T: Cu ce ocazie?
HN: Pentru copil!!
N/T: Ce copil mai? Jimin devine tata sau ce?
Jimin își întoarce privirea spre mine aproape înecându-se..
HN: Al tau cu V!
Ma uitam nedumerită la ea, nu înțelegeam despre ce vorbește. Da, eu și Tae ne-am sărutat și nu regret acest lucru dar nu stiu dacă pot spune ca avem o relație...
HN: Nu conteaza dacă încă mai esti virgina, o rezolva Taehyung și pe asta!!
Toti se uitau le mine, V tocmai ce intrase in încăpere și auzise ce a spus Ha-eun, ne-am rușinat amândoi și m-am simțit mult mai ciudat când privirile noastre s-au intalnit.. Nimeni nu a mai spus nimic pentru câteva secunde, băieții priveau și așteptau sa vadă ce se mai intâmpla.
V: N-N/T, vr-vreau sa vorbim ceva intre patru ochi..
Ma ia de mana și ma scoate din încăpere..
JN: Ce bine le sta impreuna..
Taehyung ma pune la perete in bucatarie unde nu era nimeni..
N/T: D-Despre ce voiai sa vorbim..?
Îmi era o rusine fata de el, nu-l puteam privi in ochi..
V: Sincer.. Nu stiu, voiam doar sa te privesc..

𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum