σε σκοτάδι ξυπνώ και σε σκοτάδι πέφτω να κοιμηθώ
μολύβια ποθώ αλλά μονό μελάνι δέχονται στο χαρτί
οι γόμες πράγμα απαγορευμένο
και τα ρολόγια το ίδιο
χάος στο μοτίβο. δεν υπάρχει πια. μόνο παράλληλες γραμμές επιτρέπονται
τέσσερις τοίχοι 2 ή 4 δωμάτια.
Σταθερές κινήσεις.
Η Θάλασσα ήρεμη ή ταραγμένη. μ' αέρα ή βροχή και ήλιο. κάθε μέρα διαφορετική. φοβούνται το κολύμπι και μας το απαγόρεψαν.
και το παρελθόν διαφημισμένο με τιμές και δόξα και φώτα. μόνο αυτό πωλείται παντού.
Το παρόν μόνιμο. δεν αλλάζει. 54 παράλληλες συνεχιζόμενες, ανησυχητικά και άγρια, αλλά ήρεμες και σταθερές.
Το μέλ*** απαγορευμένη λέξη. προκαλεί παραίτηση και κρίση στους ψυχικά ασθενής.
και εγκεφαλικό πόνο στα νέα και μικρά μόρια και κύτταρα.
και ο Εγκέφαλος κακή λέξη. βρισιά.
και η πίστη. δεν είναι στο πρόγραμμα. Χαλάει κι αυτή πολλές από τις απαγορευμένες-και μη-λέξεις.
και το χαρτί. κι αυτό απαγορευμένο. και οι λέξεις. και οι μουτζούρες μαζί με τα λάθη και τις διορθώσεις.
και τα μάτια μου και τα μάτια σου και τα αυτιά μου και τα αυτιά σου.
τους φοίνικες τους έριξαν στη θάλασσα για μην καίνε τα σχέδια. και τους άλλους φοίνικες τους έκαψαν για να μην τους αναπνέουν και πνιγούν από την ασφυξία.
ο ύπνος επιτρέπεται. για πολύ. πάντα με μέτρο. και ο πόνος επιτρέπεται και επιβάλλεται. για πάντα. αλλά θα τελειώσει κάποτε όπως λένε και υπόσχονται.
και η σιωπή επιτρέπεται.
Σιωπή. Πόνος.
ΜΚ
KAMU SEDANG MEMBACA
αόριστες επιστολές
PuisiΛόγια που ποτέ δεν υπόθηκαν, σκέψεις που δεν έγιναν πράξεις και νοσταλγία για καταστάσεις που κανείς δεν έζησε. Sad but true.