1

42 5 5
                                    

Cahaya matahari yang menusuk-nusuk mata Mingyu memaksa dia membangunkan dirinya. Dia menggeliat dan memandang wajah cantik seorang perempuan disebelahnya.

Dia tersenyum manis mengingatkan peristiwa malam tadi. Pipi wanita itu dielus lembut. Tidak berniat membangunkan si dia berwajah penat. Namun, terdengar erangan kecil yang dikeluarkan. Mata dibuka melihat si dia.

"Morning oppa."

"Morning sayang."

Pelukan tidak dilepas, malah makin dieratkan. Mingyu tertawa kecil melihat perlakuan isterinya. Dia mengusap kepala isterinya. Ciuman dihadiahkan didahi.

"Oppa."

"Wae wae wae??" Wajah cemasnya diperlihatkan kepada sang isteri.

"Akitt." Moonbyul memuncungkan bibirnya seperti anak kecil Dan wajah cemberut ditayangkan. Mingyu yang mendengar hanya tergelak kecil.

"Mian." Bibir Moonbyul dikucup sekilas. Terus hilang wajah cemberut Dan muncungnya tadi.

"Nak kiss cakap, nak lebih pun oppa boleh bagi sayang. Tapi-"

Belum sempat mingyu menghabiskan ayatnya, Moonbyul sudah terjengket-jengket memasuki bilik air dengan selimut tebal membaluti dirinya.

" SAYANG!!!"

"HAA JANGAN MASUK TAU! SAYANG DAH TAK LARAT! ESOK-ESOK JELAH!"

Terletus tawa Moonbyul didalam bilik air. Mingyu yang mendengarkan itu terus tergelak kecil.

"Comel."

























TBC

©jannaesthetic-

•【Purnama】•Where stories live. Discover now