"Kau tak perlu keluar dari rumah ni. Rumah ni milik kau." Kata-kata Mingyu menghentikn pergerakan Moonbyul. Dia memandng Mingyu.
"Tapi-"
"Apa?? Kau nak tinggal dengan keluarga kakak kau pulak ke?? Nak rosakkan istana orang lain pulak??" Kata Mingyu sinis.
"A-apa awak cakap??" Hati Moonbyul terasa dirobek-robek. Mingyu cuma memandangnya sinis dan berjalan mendekatinya.
"What? Tak puas hati?? Tapi kau dah rosakkan rumahtangga aku dah pun. So- "
Mingyu terteleng dan terdiam dek kerana ditampar kuat boleh Moonbyul. Dadanya naik turun kerana nafas yang tidak teratur. Tambahan pula dia dengar kata-kata yang menyakitkan hati tadi.
"Salah saya atau salah awak?? Saya cuma luahkan. Awak yang patut tolak saya!! Bukan terima saya lepastu buat saya ni macam orang bodoh Kim Mingyu!!" Sekali lagi Mingyu menerima tamparan keras dari Moonbyul.
Mingyu hanya memandang Moonbyul tajam. Dia bergerak ke meja solek berhampiran. Laci dibuka dan satu sampul coklat diambil Dan diberi kepada wanita itu.
"Tanda tangan Surat tu dan kau boleh berambus dari sini. Aku taknak tengok muka kau."
Moonbyul terus mengambil Surat itu dan buat seperti yang diarahkan. Selepas dia menurukan tanda tangannya, beg diambil dan dia meluru keluar
"Aku minta maaf Byul. Aku cuma nak kau bencikan aku sebab aku dah ada orang lain." Kata Mingyu sendiri.
TBC
©jannaesthetic-
YOU ARE READING
•【Purnama】•
FanfictionJika perpisahan yang terbaik, akanku turutkan semua. Beautiful cover by :- @KOOKIEXCHANYEOL •status : complete 🦋