🔆

3.2K 174 355
                                    

"Derdin ne?"

"Ne!?"

Ne demek derdin ne dalgamı geçiyor bu? Allah'ım sen bana sabır ver.

"Niye benimle uğraşıyorsun?"

Ne sanıyor bu kendini toplan soojin. Ellerimi göğüsüne koyarak onu ittirdim.

"Senle uğraştığım felan yok , nerden çıkarıyorsun?!"

"Daha ilk günden sulandın galiba tabi yakışıklıyım, havalıyım,ee popüler de olunca böyle oluyor- Heeeeyyy!!? Nereye?!?"

Kendisini övmeye devam ederken daha fazla burda durmasam iyi olur.

"Sanane!"

"Bu burda bitmedi bı daha önüme çıkma!?"

Haa paşam şuna bak kendini kral felan sanıyor. Hem bitmedi diyor hemde karşıma çıkma diyor beyni yok belli ki.

Aman neyse tuvaletten dışarı adımı attım. Böyle asla sınıfa gitmem. Bari merdivenlerde oturayım.Merdivenlere doğru ilerledim. O sırada merdivenden benim olduğum kata çıkan hyunjin I gördüm beni görünce durdu , önce gülümsedi sonra üstümü görünce kasları çatıldı, demek ki olayı duymadı.

"Hey sen iyimisin , bı dakka hemen geliyorum hyonjin!!!"

Arkadaki hyonjin in yanına gitti , cebinden bir kağıt çıkartıp ona verdi sonra ise yanıma geldi. Hyonjin hala orrda neden gitmiyor bu?

"Noldu sana ,bu halin ne??"

"Kantinde küçük bı olay yaşandı sorun yok."

O gerçekten Hyonjin den farklı biri,nazik kibar centilmen ama hyonjin aisshh ismi bile sert geliyor. Neyse

"Baya küçük bı olaymış belli oluyor üstün batmış."

Haklı biraz abarttım sanırım.

Sadece gülümsedim ve kafamı eğdim.

"İstersen sana kıyafet bulabilirim!?"

"Nasıl?"

"Ben okuldaki basketbol takımında yım bu yüzden yanımda herzaman yedek kıyafet taşırım. İstersen sana verebilirim!?"

Bu haber beni o kadar mutlu etti ki.

"Cidden çok teşekkür ederim!"

Olumlu cevabımı duyunca gülümsedi. Ve kolumdan tutarak konuştu.

"Hadi o zaman ne bekliyoruz!?"

Gülümsedim ve beni yönlendirmesine izin verdim.

Spor salonunun girişinde bulunan erkek soyunma odasına geldik ,kolumu bıraktı ve bana baktı

"Sen burda bekle ben içerden alıp geliyim"

Tamam anlamında kafamı salladım.

İçeri girdi burası baya sesli bir yer azıcık ilerimde basket sahasının girişi var.
Azıcık baksam bişey olmaz.

İçeride basket oynayan iki takım var . 1,2,3,...7 kişiler 3er takımlar halinde oynuyorlar ve diğeri elindeki su şişesi ile onlara hakemlik yapıyor.

Çok eğleniyorlar gibi duruyor. Gerçekten sıkı arkadaş olmalılar.Arkmada enseme vuran sıcak nefes sıçramama neden oldu bı anda arkamı dönünce arkamda olan kişide bianda çekildi. O kişinin hyunjin olduğunu görünce rahatladım. Elindeki beyaz t-shirt ve kırmızı eşofman ile bana bakıyordu.

(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin