"NE DEMEK ÜÇÜMÜZ BURDA KALDIK ."
" Anahtar sende değil mi hyonjin?"
'Bende '
" E hadi ne duruyorsun açsana kapıyı delirtme insanı"
' Yani bendeydi şimdi yok'
" Nasıl yok?"
' Cebimdeydi ama yok işte'
" Ya sen sen nesin ya?"
' Nasıl nesin?"
" SENDEN BIKTIM ANLIYOR MUSUN BAŞIMA NE GELİRSE SENİN YÜZÜNDEN GELİYOR BU OKULA BU ŞEHİRE GELİNCE HERŞEYİN GUZEL OLMASI İÇİN ELİMDEN GELWNİ YAPTIM AMA SEN HERSEFERİNDE BOZUYORSUN LANET OLSUN SENDEN NEFRET EDİYORUM HYONJİN".
Gerçekten nefret ediyorum.
' Ne?!'
" Ya bı siktir git MK keli bı de anlamamazliktan geliyor "
' Sakin ol şampiyon'
"Sende kaşınma Hyunjin"
.
Saat akşam 7 ve üçümüz de telefonu çekmiyor delirmek üzereyim ışıkta yok bildiğimiz üçümüzde ayrı köşelerde telefon ışığında oturuyoruz.
O sözleri söylemenin ardından kimse konuşmadı. Saatlerce boş boş oturduk , arada bağırıp yardım istedik ama duyan olmadı, telefon çeksin diye şekilden şekile girdik. Ama sonunda pes ettik ve oturduk. Ve benim oldukça uykum gelmeye başladı. Ama uyuyamam bu iki deliyle bı aradatken olmaz .
.
Saat gece yarısı 3 ve hala umutsuz şekilde oturuyoruz. Kendi kendime düşünürken Hyunjin ayağa kalktı ve yanıma ilerledi. Eğilerek yanıma oturdu.
' Eee biz küs değiliz umarım?!'
"Hayır şeklinde kafamı salladım sonuçta o bişey yapmamıştı.
' Sevindim.'
' Kardeşim adına ben özür dilerim . O kadar haklısın ki '
" Özür dilemesi gereken sen değilsin. Evet haklıyım bunun herkes farkında ama hala birileri kabullenmek istemiyor.'
Diğer köşede oturan hyonjin E hitaben konuşmuştum ben konuşunca kafasını başka yöne çevirdi bu onun ilgilenmiyorum deme şekli. Bildiğimiz odunun teki.
' Yine haklısın'
" Eee sen sen hep böyle sessiz sakin misin?"
' Ben mi?'
Evet anlamında kafa salladım.
' Hayır canım. Yeni tanıştığım kişilere karşı böyleyim yada tanımdığım. Ama yakın arkadaş ve ailemin yanında başka birisiyim.'
" Anladım."
' Biliyormusun ilk hikayeni duyduğumda inanmadım yani olanaksiz geldi ama sonra düşününce beynim onay verdi.'
"Bende kendime inanmadım , yani o düşü anını hatırlıyorum ve gerçekten berbat bi durum. O anki-
Sözümü kesen şey sol omuzumdaki ağırlıktı. Soluma döndüğümde Hyunjin in kafasını gördüm vurnuma o güzel şampuan kokusu doluyordu . Nane...
Kokunun etkisi ve olan uykum ile gözlerim daha da ağırlamaya başladı. Gözlerim kapanırken son hatırladığım şey bana doğru gelen bir çift ayak...
゚・*☆¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸☆*・゚
Selam dostlar ben geldim.
Evet uzun zaman oldu özür dilerjm ama bir türlü kendimde yazma isteği bulamadım şimdiden özür dilerim .
Benden yeni bölüm istiyorsunuz atıyorum ama okumuyorsunuz . S&M E yb istediniz attım okumuyorsunuz. Neden.
Eğer böyle devam ederse oy veya okuma sınırlaması koyucam.
Neyse
💖 Seviliyorsunuz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Random(CRİNGELİK VARR!!!) Okulun bad boy tipi Hyonjin ve Okulun şirin şebeki Hyunjin?!? Taraf senin?! ©Jakeverything