Hyunjin ve Hyonjin ikiz ahh tabi yaa. Ama cidden farklılar. Hyunjin şirin bir çocuğa benziyor ama hyonjin insanları öldürücek gibi bakıyor.Hyunjin tam yanındaki diğer sıraya oturdu. Bende önüne dönüp dersi dinlemeye başladım.İlk günden ders?Hadi ama şaka mı bu?
Yujin arkasına döndü ve önüme bir kağıt koydu. Sonra ise önüne döndü.
Kağıdı açıcam ama hyonjin bana bakıyor hiseddiyorum. Ona döndüğümde direk kafasını çeviridi. Ne bu bebek mi ?! Noldu der gibi kafamı salladım. Bu sefer yine aynı bakışları attı. Öldürücek bu beni.
Kağıdı açtım. İçinde" Tenefüste kantine gidicez gelmek istermisin?" yazıyor. Ahh bu çok iyi oldu.
"Neden olmasın"yazıp kağıdı sıralarına attım. Okumuş olucak ki bana dönüp gülümsedi. Güzel gülüyor...
.
Teneffüs zili çaldığında kitaplarımı dolaba koymak için kalktım müdür bana 12. Dolabın benim olduğunu söyledi bulduğumda, elimde olan bütün kitapları içine koydum kapağını kapattım, Ama arkasındaki kişi görmediğim için korktum. Bu hyunjin.
"Merhaba ben hyunjin sen bu yıl yeni geldim dimi?"
"Evet" der gibi başımı salladım. Gülümsedi...
Ne kadar da çok benziyorlar. Ama sadece yapıları benziyor. Huyları tamamen farklı.
"İstersen sana okulu gezdirebilirim?" Ama benim kızlara sözüm v- tam vaktinde.
"O bizimle hyunjin"bunu diyen kim bilmiyorum ama yanında Jaehwa ve Yujin vee birkaç kız daha var.
"Ah sorun değil eğlenmenize bakın kızlar". Gülümseyip gitmişti.
"Merhaba ben lixie ,bu Mari ve, buda byeol tanıştığım memnun oldum"
Ahh neden bu okuldaki bütün kızlar güzel sanki moda okulu.
"Bende Soojin" diyip eğildim.
"Hayır hayır eğilmene gerek yok artık sende bizdensin" hayat benim yüzünü güldü. Yada halime...
Birlikte kantine inmeye başladık bı yandan okulu tanıyordu. Koridordaki herkes bize bakıyor hadi ama bu çok tuhaf.
Kantine geldiğimizde bı masada iki kız el sallıyordu bize.
O tarafa ilerlemeye başladık.Mari unnie konuşmaya başladı.
"Bunlarda soya ve Mina ayrılmaz ikililer bebeklikten beri arkadaşlar."
İnanmıyorum ne kadar uzun zaman. Benim hiç öyle bir arkadaşlığım olmadı nerden biliyim demi?"Hadi sıraya girelim bize bişey kalmiyicak şunalara bakin hayvan sürüsü mübarek" bunu diyen Mina ya karşı hepimiz güldük ve sıraya ilerledik.
En arkaya ben geçtim. Arkama birinin geçtiğini hisettiğimde yandan baktım. Hyonjin?!? Onun sıraya giricegini düşünmezdim birilerini köle yapar sanıyordum.
.
Sıra bana gelince tepsimi aldım tam arkamı dönmüştüm ki arkamda birisi olduğunu unuttum. Elimdeki tepsi ona çarpınca yağlı yemeğin yarısı üzerine döküldü.
"NEE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN AİSHHH"
Hayat bana kıçıyla gülüyor.
"B-ben özür dilerim bilerek olmadı"
Tepsiyi tek elime alıp üzerini temizlenmeye çalışıyordum ki."Bırak " demesi ve beni itmesi ile tepsiyle birlikte yeri boyladım.
Yemekhane deki sesizlik işte benim hayatım bu nereye gidersem gidiyim böyle oluyor.
Ve bianda kahkaha tufanı. Kızlar bianda yanımda bitmişti. Bana yardım etmişlerdi. Lanet olsun yine gözlerim doldu. Kimseyi aldırmadan direk lavaboya gittim kapıyı kilitleyip. Ağlamamı durdurmaya çalıştım.
Neden hep böyle oluyor tam mutlu oluyorum diyordum ki yine hayat bana fake kasıyor...
Heryerim battı nefret ediyorum bu hayattan.
Ben rezil oldum , nasıl çıkıcam şimdi ben. Lavaboda ki birkaç kızın alay konusu olmuştum. Benim burda olduğumu bildikleri halde sanki yokmuşum gibi konuşuyorlar... İğrenç yaratıklar.
Bianda kapının alacaklı gibi çalması beni gerçek hayata bağladı.
"Orda olduğunu biliyoruz hadi çık Soojin, merak etme ben onlara haddini bildirdim. Gelse üzerini temizleyelim haa. Hadi çık irfan sizde defolun burdan" Bunu diyen byeol unnie aralarında en akıllısı olabilir.Kesin sonuç değil ama.
"Ben burda iyiyim benim için endişelenmeyin. Sanırım çıkışa kadar burda durucam."evet öyle yapıcam herkes gittikten sonra çıkıcam nasıl olsa okulun ilk günü ve pek sıkıntı olucağını sanmıyorum. Ve ilk günden rezil oldum mükemmel.
"Lütfen bak sana yalvarıyorum çık ordan bekleyince eline ne gecicek dik durduğunu göster herkese ... eminim ki sende bunu istiyorsun" evet istiyorum ama yapamıyorum istemek ve yapmak tamamen farklı terimler.
Yavaşça kapıyı açtım direk bana sarıldı Lixie, üzerini umursamadan.
"İyimisin , o p*ç kuruşunu öldürmek istiyorum" haklı emin ol ki bende.
Ders zili çalmıştı ve biz hala burdayız.
"Siz gidin ben temizleyip gelirim hiç yoktan siz yok yazılmayın."
"Olmaz" Jaehwa neden böyle dedi ki?
"Ne-" kapı bianda sertçe açılmıştı. Ama gelen hyonjin?
"Dışarı çıkın!" Ne sanıyor bu kendini?
"Hayırdır sana no-"Mari unnie bin sözümü kesmiş ve bianda bağırmış ti.
"ÇIKIN DEDİM!!" içim titredi. Kızlar dışarı çıkmıştı.
Derdi ne bunun?!?
Üzerime doğru geliyor. Bense geri geri gidiyorum soğuk duvaral sırtım buluşunca aramızda santim demeye şait istiyicek bir mesafe vardı.
"Derdin ne?"
-漫~*'¨¯¨'*·舞~ - ~舞*'¨¯¨'*·~漫-
Ehem bu bölümde içime sindi Lee. Neyse birkaç kitabı dondurmayı düşünüyorum Final yaptıktan sonra yayinliyicam :)
"Umarım seversiniz .
🌙☁️ Seviliyorsunuz ☁️🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Random(CRİNGELİK VARR!!!) Okulun bad boy tipi Hyonjin ve Okulun şirin şebeki Hyunjin?!? Taraf senin?! ©Jakeverything