Sabah gözüme vuran güneş ile uyandım. Yaptığım yerde doğrularak etrafıma baktım.Nasıl olur. Yatağımdayım ?! Ama en son okuldayık. Yataktan hızla kalktım ama hızlı kalktığım için bianda dönen başım ile geri yatağa düştüm. Üzerimde değişmiş.
Olanları öğrenmek adına salon a ilerledim. Salonda oturmuş olan abimin yanına ilerledim ve yanına oturdum.
' Ooo uyuyan çirkin uyanmış'
" Sanada günaydın"
' Valla itiraf et kızmıyıcam.'
" Neye?!"
' Hangisiyle sevgilisin?'
" Ne? Anlamadım"
' Salak ayağına yatma. Dün gece hyonjin seni kucağında getirdi o gece HYUNJİN üzerindeymiş . Hangisi? Yoksa ikisylede mi?'
" Sen beni ne yerime koyduğunun farkında mısın? Ne saçmalıyorsun. Abim olmasaydın bir tane yapıştırırdım ağzının ortasına ama dua et."
' B-'
" Akşam yemeğinde evde olurum"
' Ner-'
" Telefonum evde rahat bırak beni"
Evden olduğum gibi çıktım üzerim kötü değil. Lobiden abimin cüzdanını alıp çıktım ceza ona.
"Resmen beni or*spu yerine koyuyor lan sen benim abimsin ,abim . Sanki ben bunları yaşarken istekliydim de inkâr ediyorum. Ya sen sen nasıl böyle diyebilirsin . Aptal, Mal, Öküz, Kalas, Habeş maymununun kılının içindeki mikrobun dişindeki çürüğün içindeki bok. Duyanda düşmanım sanıcak. Lan sen benim abimsin , insan kardeşini korur bu benim namusunu kirletiyor MK keli."
' Bitti mi?'
Arkamdan gelen ses ile sıçramış ve durmuştum. Arkamı döndüğümde hyunjin i görmem ile biraz utanmıştım. Acaba ondan bahsettiğimi anladı mı?
" Bitti"
' Peki o zaman hadi durma ilerleyelim'
Konuşmanın ardından koluma girmiş ve yürümeye başlamıştık.
.
Neredeyse yarım saatir aynı konumda ilerliyorduk nereye gittiğimiz hakkında hiç bir fikrim yok. En sonunda dayanamayarak sordum .
" Biz nereye gidiyoruz?"
' Sürpriz'
" Nedense artık sizin sürprizlerinizden korkuyorum"
' Ah hala o konuda mısın? Neyse aç mısın.'
" Gözümü kavga ile açıp evden çıktığıma göre evet hemd çok açım."
' Ah dün orda kilitli kaldığımızda beri birşey yemedim sende haklısın.'
" Dün akşam demişken. Biz ordan nasıl çıktık?"
' Benimde hiçbir fikrim yok.'
Elini ensesine atmış ve kaşımıstı . Sanki bişey demek için zorlanıyordu.
' Şey ya ben sanırım omuzunda uyuya kalmışım. Kusura bakma ya'
" Önemli değil. Zaten ordan sonrası bende de yok."
' Yani sorularımızın cevabı hyonjin de desene'
" Galiba öyle"
' Sen neden sövüyordun?Birisi seni baya sinirlendirmiş'
" Abim ile biraz tartıştık."
' Hmm anladım'
Olduğu yerde durmuş ve sağına dönmüştü.
' İşte geldik'
"?"
゚・*☆¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸☆*・゚
Baktım ki yine uzun süredir YB atmamisim dedim atayım andbs.
Neyse
Başka yb istediğiniz kitap varsa bugün atabilirim.
Nedense içimde bir ilham var.
Neyse
Ehem
🌈 Seviliyorsunuz🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Random(CRİNGELİK VARR!!!) Okulun bad boy tipi Hyonjin ve Okulun şirin şebeki Hyunjin?!? Taraf senin?! ©Jakeverything