🔆

1.8K 123 130
                                    


' Soojin artık kalksana kızım ölü uykusuna mi yattın?'

"Ha?!"

Yataktan sıçrayarak kalkmıştım.

" Ne oldu anne?!"

' Ne demek ne oldu? Gerizekalı kızım okul diyorum iki saatir alarm çalıyor ama kapatan yok.'

" Ha sonra giderim ya"

Kafamı tekrar yatağa koymuştum ama kulağımdan tutulup çekilmem ile çığlığı basmıştım.

"ANNE CANIM ACIYOR"

'Yemin ederim seni büyük demem döverim . Kalk çabuk üzerini giyin eğer iki dakika içinde mutfakta olmaz isen seni döverim.'

" Ya tamam ya"

Of ya ne dedim şimdi ben of. Üzerimi formamı giymiş. Saçlarımı ise yukarıdan topuz yapmıştım. Okul çantamıda alarak lavoboya ilerledim. Kapıyı açıp girmeyi denedim!? Sadece denedim kapı kilitli.

' DOLUUU'

" Ya abi çabuk çık altıma yapıcam"

' Beni mi bekledin angut'

" Annem kaldırdı beni anneme söyle sen onu hadi ya"

' Tuvalette bile rahat yok yemin ediyorum defol git başımdan'

" YA ALTİNA YAPİCAM DİYİRUM DEFOL GİT DİYORSUN EVDA BASKA TUVALET Mİ VAR "

' Banane benim mi sorunum'

" BABAAAA ABİM TUVALETDEN ÇIKMIYOR"

' Pis zebani çıktım al çıktım'

Çıktığında zafer kazanmışcasina gülümsemiş hızlıca lavoboya girmiştim. İsim biter bitmez kahvaltı masasına oturmuş ve kahvaltı yapmaya başlamıştım.

.

"Anne  ben çıkıyorum"

' Tamam dikkat et'

" Okey"

Lobiden ayakkabılarımı alırken kapı çaldı. Elimdeki ayakkabılar ile kapıyı açtım. Karşımdaki kişi ile şaşırdım. Hyunjin ve Hyonjin?

' Oh günaydın soojin-ah '

" Günaydın?!"

' Okula birlikte gidelim mi diye sormak için geldim'

" Ah olur "

Yani neden olmasın dimi. Basında yakınlaşmaya başladığımızı hissediyorum umarım arkadaşlıktan başka şeyler olmaz...

Ayakkabılarımı giyip kapıyı kapatmıştım.  Hyunjin direk kolum girmişti? Pek sorun etmedim doğru. Ben ve Hyunjin önden giderken hyonjin arkamizdan geliyordu.

Bianda gelip omuzuna kolunu atınca şaşırmadım. Lan noluyor biri sağ kolumda biri omuzumda. Allah'ım sen kurtar beni.

' Yah hyonjin kolunu çeker misin'

' Hayır cekmiyicem '

' Belki kız rahatsız oluyor?'

' Olmaz o dimi?'

İkiside benden cevap bekler şekilde bakıyorlardı. Sanırım bir el atmam lazım. Hyunjin' o kolumdan çıkarmış hyonjin in kolumdan omuzumdan indirmiştim.

" Bence şimdi daha iyi , kavga etmenize gerek yok bence ha?"

' Pff Peki '

Hyunjin'in yüzü düşmüştü. Ama yalicak birşey yok.

.

'Ya hadi ama alt üstü sinemaya gidelim dedim'

Bıkmış şekilde hyunjin' e bakıyordum.

" Tamam ama bir şartla"

' Oh ve sonunda . Şimdiden kabul ediyorum yeterki gidelim'

" Korku filmine giricez!'

' NEEE?!'

ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

SELÂMMMMMMMMM

Nasılsınız dostlar.

Bütün kitaplara YB yazmaya niyetlendim umarım. Yazabilirim ajdjskf.

Neyse

Ehem

❣️ Seviliyorsunuz❣️



(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin