O akşamdan sonra hyunjin bana açılmıştı. Bı sure düşünmek için zaman istemiştim. Ve bu sürede ona ne kadar bağlı olduğumu fark etmiştim. Kısa süreli bir arkadaşlık hayatım olmuş resmen. Daha yeni uyanıyorum.
Bugün 1 hafta önce geldiğimiz oteldeki müzeye girmiş ve müzedeki şeyler ile bordürü fotoğraf çekilip eğleniyorduk. Onun sayesinde o kadar mutlu hissediyordum ki kendimi. Her saniye bulutlar üzerinde zıplıyormuş gibi geçiyordu zamanım.
Okul tatile gimişti. Hyonjin'mi o çoktan başka birisini buldu bile. Hala benden nefret ediyor. Yani hala benle uğraşıyor, ama sevgilisi sağ olsun beni savunuyor. Çok iyi bir kiz ve eğlenceli. Onların adına seviniyorum.
Annesiyle baya kaynaşmış bana sürekli yemek tarifleri veriyor, sürekli olarak beni evlerine davet ediyordu. Hoşuma gidiyordu ama bı sure sonra sıkılıyodum. İtiraz da etmek istemiyordum. Bu bahaneyle hyunjin'i görüyordum. Buda b ni mutlu ediyordu doğrusu.
Anneysoyle iyi anlaştığımı görünce yanıma gelip sürekli benle dalga geçiyordu. Annesiyle çok vakit geçirdiğim için bana kızıyordu ama bu tavırları çok tatlıydı onu öperek gönlünü alıyor sonrada annesinin öğrettiği yemekleri ona yapıp sürpriz yapıyordum.
Oda hemen kabul ediyordu. Kim olsa etmez ki.
' Hadi bak bı elini kafana diğerini kol altına köy aynısı oluyor'
" Yağ hyunjin ne yapmaya çalıştığını anladım."
' Hahahah tamam kızma ama muz tablosunun önünde nasıl opz verilir sen göster o zaman"
Onun dediği şekilde durmuştum. İkimizde kahkahaya boğulmuş fotoğraf çekmesi için kamerayı görevlilerden birine vermiştik. Birsyru fotoğraf çekmiş eğlenmistik.
İyiki ona sahibim...
ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ
Saçma bir final olabilir farkındayım ama bu kitap baya uzun sürdü yalicak biseyim yoktu. Final aklımdaydı uzun zamandır.
Kısa bir hikaye olsada benim için güzel bir hikayeydi.
Instagram da bir gonderideki yorum sayesinde bu kitabım daha da keşfedilmiş ve beni çok mutlu etmişti. O gönderiye baktığımda gercektne çok mutlu olmuştum.
Neyse
Okuyup oy veren herkese teşekkür ederim ❤️.
Destekleriniz ve Yorumlarını eksik etmediğimiz için de çok teşekürler ❣️
Sizlerin o minik kalpleriniz yemek istiyorum bazen.💓
Ehem
Neyse
🔆 ÇOK ÇOK SEVİLİYORSUNUZ🔆
~teşekürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Random(CRİNGELİK VARR!!!) Okulun bad boy tipi Hyonjin ve Okulun şirin şebeki Hyunjin?!? Taraf senin?! ©Jakeverything