🔆

2.8K 175 128
                                    

Hyonjin?!!??!

Hadi ama bı bu eksikti. Benim oturduğum tekli koltuğun hemen önündeki koltuğun demirine tutundu. Bana bakıyordu ama ben ise onu görmezden geliyordum. Okulun ilk gününden saolsun . Ama bı dakki Ka hyonjin ve hyunjin ikiz eğer hyonjin burdaysa hyunji-

" Ahh Soojin sende mi bı otobüse biniyor sun ?" Tamda tahmin ettiğim gibi Hyunjin de burda ama otobüse binerken onu görmedim.

Yüzüme yalan bir gülümseme takınarak gülümsedim şuan kafamı çeviricek halim bile yok. O da bana gülümseyip hyonjin'e döndü ve konuşmaya başladılar.  Ne dediklerini pek anlamasamda misafirliğe gidiceklerini anladım... galiba?!.

Annemin dediği durağa yani yeni evimizin sokağının girişindeki durağı görünce ayaklandım ve arka kapıya doğru gidip düğmeye bastım. Hyonjin ve Hyunjin hala inmemislerdi. Onlarda benim peşimden arkadaya geldiğinde Hyunjin yüzü şaşkın şekilde bana baktı ve konuşmaya başladı.

"Yoksa bizim mahalleye taşınan Soo-ah teyze senin annen mi?" Dedi . Bende şaşırarak ona baktım annemi nerden tanıyor bu? Tam konuşucakken otobüs durdu hızla otobüsden indim ve hızlı yürümeye başladım.

Bianda koluma yapışan el ile durmak zorunda kaldım. Elin sahibi olan kişiye baktığımda, yan sırıtış ile bana bakan bir adet hyonjin beklemiyordum.

"Sen ciddi misin? " dedi ve arkasındaki ona yetişmeye çalışan Hyunjin e döndü.

"Kardeşim misafirliğe geliyorum çok eğlenceli olucak " dedi. Ne misafirliğe ne eğlencesi kafayı mı yedi bunlar?

"Soojin akşam annemler size yemeğe gelicek hoşgeldin yemeğine" dedi Hyunjin soluk soluğa bir şekilde.?

Bı dakkia benim neden bundan haberim yok? Elimi hemen cebime attım ve telefonumu aldım acaba annem atadı mı beni? Telefonun açma tuşuna bastım ama açılmadı lanet olsun şarjım bitmiş işte annem şimdi beni kesicek. Onları arkamda bırakarak hızla sokağa girdim ve koşmaya başladım.

Cebinden anahtarı çıkartarak hızla eve girdim. Annem evde değil galiba hızla odama gittim. Üzerimi değiştirip camın önüne geçtim acaba evlerini hangisi? Burdan görünüyor mu? Derken telefon'um aklıma geldi hemen şarja taktım ve açtım. Annemin 13 aramasını gördükten sonra içime bi sıkıntı girdi yemin ederim beni kesicek abim nerde acaba? Derken ekranda yazan "domuz "yazısını görünce göz devirmemek elde değil. Telefonu H olabildiğince hızlı bir şekilde açtım.

"Efendim?"

'Soojin eğer nerde olduğunu 10 snaiye içinde söylemezsem kendini ölü bulucaksin' dedi abim işte şimdi boku yedim. Tam evdeyim derken telefon kapandı.

Allah'ım canımı yemin ederim bu akşam cenazem olucak. Al işte açılmıyor. Noldu buna , yine mi bozuldu? Off yaa daha yeni almıştım 1 yıl olmadı offf.

Tekrar camın önüne geçtim ve yan eve baktım camları göz gezdirirken bide ne göreyim.?!?

Hyonjin ve Hyunjin güreşiyor bildiğimiz güreşiyor salon olduğunu tahmin ettiğim yerin perdesi dibi dibine açık ve onlar birbirinin üstünde güreşiyorlar. Arkadan bir kadın anneleri olduğu düşündüğüm kadın elinde terlik ile ikisinde vurmaya başladı. Gülmemi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım. Hyonjin yere düşünce karnıma gülmekten ağrı girdi. İşiyicem şimdi şurda. İkisinde ortadan kaybolunca bende gülerek pencerenin perdesini kapattım ve arkamı döndüm arkamı dönmem ile abimi görüp yere düşmem bir oldu.

"Neye gülüyorsun sen" dedi işte şimdi boku yedim.

"H-hiçbirşey'e " dedim. Gözlerini kıstı ve üzerime doğru eğildi. O eğilince bende geri gitti. Ama geri gitmem ile kafamı masama vurmam bir oldu. Ben kafamın açısına kıvranırken abim gülmekten yatağımı kırmak üzere.

"Hadi aşağı in annem çağırdı babamda geldi. " Dedi Allah Allah dövmedi beni??? Neyse .

Yavaşça aşağı indim ve mutfağa girdim annemi görünce sarıldım. Ben sarılınca beni kendinden uzaklaştırdı ve karşıma geçti, evet başlasın sorgu zamanı. Bakışları yedi zaten beni.

"Annecim telefonumun şarjı bitmiş. Abim aradığında telefon şarjdaydi sonra nedense hemen kapandı bende anlamadım sanırım bozuluyor" dedim . Annem tam bişey diyicekken babamın sesini duymam ile ruhumu teslim ettim.

"Bu kaçıncı Soojin? Her yıl çorap gibi telefon değiştiriyorsun kızım eğer bidaha bozarsan kendin alırsın ona göre" dedi babam. En iyisi mutfaktan çıkmak. Yavaşça salona geçtim bı bu ekiskti salon un perdeleri nerde????.

"ANNE SALON UN PERDELERİ NERDE??"

' Taşınırken yıkamayı unutmuşum bende yıkamaya verdim 1,2 gün idare edin' dedi annem hızla odama çıktım. Ama aklıma gelen şey ile o hızla aşağı indim .

"ANNE!!" diye bağıraraj mutfağa girdim annemin elindeki tabak yere düşerken, abim annemden gizli aşırdığı yemeği boğazında kalmıştı babam abimin sırtına vururken annem ise bana vurmaya hazırlanıyordu. Ellerimi kendime siler edince durdu.

"Niye evde bağırıp duruyorsun ödüm koptu" dedi annem.

"SALAK, GERİZEKALI SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜYORDUM" dedi abim . Tam konuşucakken babam atladı araya.

" Hwang in yeop(ehehe true beauty 🤭) kardeşin ile düzgün konuş kızım sende düzgün ol azıcık" dedi babam.

AQ kimse konuşmama izin vermiyor lan.

" Akşam misafir mı geliyor?" Dedim bi hışımla annemde konuşmaya başladı.

"Evet seni aradım haber vermek için ama açmadım şimdi üzerini düzgün şeyler giyin 1 saat içinde gelirler"dedi annem .

Olabildiğince yavaş bir şekilde yukarı çıkmaya başladım. Yanımdan bildiğim omuzumu delerek geçen abim sayesindedir düşme tehlikesi atlattım.

☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚

Evet uzun zaman oldu biliyorum . Kitabı tekrar yayınlama kararı aldım ama bu sefer kaldirmiyicam merak etmeyin ajdhskdj.

🍑 Seviliyorsunuz 🍑.

(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin