🔆

2.5K 163 92
                                    


Üzerime olabildiğince normal olan düz mavi t-shirt ve kot pantolon giyerek aşağı indim. Annem masayı hazırlamıştı. Çok güzel kokuyor bunlar tam minik bir kaçamak yapicaktim ki abimin bağırış yüzünden yapamadım.

"ANNE SOOJİN YEMEK AŞIRIYORRRR" bide rrr leri uzatıyor salak.

Hızla elimi geri çektim annem beni süzdü ve tamam der gibi baktı. Yavaşça salon a geçtim ve beklmeye başladım.

.

Çalan kapı ile yerimden olabildiğince hızlı kalktım. Annem beni kapıya itekleyince kalktığıma bin pişman oldum. Yüzüme zoraki gülümseme takınarak kapıyı açtım. Kapıda duran bayan Hwang ve bay Hwang a kafa selamı ve sözlü selam vererek kenara kaydım ve geçmelerini bekledim hemen arkasından Hyunjin ve hyonjin girince kapıyı kapattım ve içeri geçtim.

.

Nerdeyse 1 saatir konuşuyorlar ve ben sıkıntıdan patlamak üzereyim. Bianda annemin konuşması ile ruhumu teslim ettim.

" Soojin arkadaşların sıkılmış gibi görünüyor biraz odana çıkmaya ne dersiniz" dedi annem tam konuşucakken hyonjin salağı sayesinde lafım ağzıma tıkıldı,

" Olur deriz demi hyunjin" dedi yanında ki hyunjin'e oda kafa sallayınca el mecburu ayağa kalktım ve odaya çıkmaya başladım onlarda peşimden geliyordu odanın kapısına gelince durdum ve arkamı döndüm.

"Bu evde olan herşey bu evde kalıcak, ne okula ne de dışarı ya aktarılmayacak o na göre" dedim ve onlara bakmaya başladım ikiside kafa sallayınca kapıyı açtım ve geçmeleri için kenara çekildim.

.

Hyonjin bey nerdeyse iki saatir çocukluk fotoğrafımla dalga geçiyor, hyunjin susması için yalvarıyor ama hala salak gibi kahkaha atıyor. Bense boş boş duvara bakıyorum. Fotoğrafta yere düşüp dişimi kırdığım bir fotoğraf. Gerçekten rezil bir fotoğraf ailemden sonra o fotoğrafı gören tek kişiler onlar.

Ayağa kalktım, hyonjin E doğru ilerleyip elindeki çerçeveyi tam alıcakken arkasına saklandı. Hadi ama cidden şimdi sırası mı. Bu sefer yukarı kaldırdı. Sanki boyum bir elli tövbe alırım ben onu oradan ki. Elimi uzattım tam alıyordum ki bu seferde geri kaçtı. Hyunjin de sinir olmuş olucak ki o da kalktı ve hyonjin E vermesi için bağırmaya başladı.

Yeter artık tam alıcakken ayaklarımız birbirine dolandı tam üzerine düşücekken hyunjin beni belimden tuttu ama oda dengesini koruyamadı ve birlikte hyonjin in üzerine düştük.
Hyonjin en alt da sırt üstü, ben onun üzerinde sırt üstü benim üstümde bana dönük olan hyunjin . Mükemmel demi.
Tam kalkması için iticekken. Açılan kapı ile üçümüzde olduğumuz konumda döndük.  Şimdi gerçekten boku yedim gelen...

☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚☆゚.*・。゚

Eheheheh bu biraz kısa oldu ama neyse sonunda sınavlarım bitti. Sanırım salı günleri bidahaki haftatdan intibaren okula gidicem yani nasıl desem arasıra doluyum jshdajd. Yani çoğunluk yine boşum.

Yavaş yavaş diğer kitaplara da bölüm gelivek beklemede kalın 🤧🥺

.

💙Seviliyorsunuz 💙

(✓)𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 ꨄ︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin