Parmaklarının araladığı sayfaları dikkatle izliyordum, ve tahminim doğru çıkmıştı, 89. Sayfa.
Casta türü 16. Yüzyılın başlarında gök tanrı tarafından yaratılan bir tür, diğer büyücülerden farkları boylarının en az 4 en fazla 6 metre kadar olmaları, hemen hemen tüm hayvan özelliklerini taşıyan ve yeteneklerine fazlasıyla sahip olan yaratıklar.Her bir Casta'ya özel kutsanan taşlar yaratan tarafından 18. Yaşlarının son gününde 19'a geçişte göğüslerine yerleştirilir, 19 bitiminde ise dönüşümleri tamamlanır, istedikleri zaman insanlara benzeyen formlarına da geri dönebilirler.Onlara sırasıyla verilen zorlu görevleri bahanesi olmadan onlara verilen güçlerle yerine getirir getiremezlerse uyarı alır 3. Uyarıda ceza olarak Casta özellikleri tamamen ellerinden alınır, kristal göğüslerinden çıkartılır. Castalar aile gibidir fakat bu ailenin de her aile gibi iyisi ve kötüsü var.
16. Yüzyıl sonlarında sert bir kasım ayı, her zaman olduğu gibi bu 3 büyük yaratık günlük görevlerini tamamlıyordu.
Siktiğimin Antoine'si..
Öfkeyle hırlamıştı Klaus, bu aptal yaratık doğduğundan beri hayatını mahvediyordu ve tanrıların hiç biri geçmişi yüzünden ona asla yardım etmiyorlardı, çünkü ailesinden 1 kişinin birinin canına katletmesinin cezası en büyük oğulun evrenin önemli yardımlarından mahrum bırakılmasıydı.Öldürmeden işkence çektiriyorlardı adeta, bu da Klaus'un içindeki öfkeyi her geçen gün daha çok besliyor yalnızca kendine zarar vermesini sağlıyordu, yine de inatla görevlerini her daim eksiksiz yerine getiriyor herkesi şaşırtmayı başarıyordu. Antoine'den sonra en güçlü 2. Casta, özelliği koruyucu olması, ona verilen görev ise yeni doğacak olan Castayı bu hayatta yaşadığı sürece korumaktı, ve tahmin edeceğiniz gibi koruyuculuğu ve güveni temsil ediyor.
Antoine'nin en belirgin özelliği inanılmaz derecede bencil ve kibirli olmasıydı, yalnızca kendi çıkarları için tanrıların dediklerine uyan geri kalanı asla umursamayan biriydi, kibiri temsil ediyor. Klaus ise onun tam zıttıydı sanki, her anlamda hak eden her kişinin yardımına koşar elinden gelenin fazlasını koyardı ortaya, buna rağmen hak ettiği ilgiyi yaratanlardan bulamamıştı.
Enzel en güçlülerden 3. Sırada, belirgin özelliği fazlasıyla çekici bir yakışıklılığa sahip olması, eğer konu birini ikna etmekse Zümrütün yüzünü göstermesi yeterliydi, o daha çok kendini geliştirmek adına uğraşsa da nedeni bilinmez bazen görevlere geç kalan biriydi, yardım eli istenilirse tutar ama kimse çıt çıkarmasa sormaz.Temsil ettiği özellik ise ihtişam.
Son olarak Agathias, görüp görebileceğiniz en sevimli Casta olabilir.Ürkütücü görüntüsüne rağmen bu tuhaf sevimliliği aslında kalbinin yumuşaklığından geliyor, iyimser ve pozitif birisi, en az ceza alan en çok doğru yapan Casta da diyebiliriz onun için, saflığı temsil ediyor.
Tabii bir de doğmamış bir Castamız daha var, Safir taşına sahip olacak Casta.Annesi oldukça genç daha..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Wizard
Fanfiction"Bu dev yaratıklardan sonuncusu olmak, sandığın kadar kolay olmayacak Jeongguk."