" Büyükbaba seni bana emanet etti."
Tek kaşımı kaldırarak yan bir bakış atmıştım ona, neyden bahsediyordu, hem şeytanların kötü olması gerekmiyor mu?
" Bak..
Derin bir nefes vererek pek de sevimli görünmeyen elini bana doğru uzattı,
Üzerinde görebildiğim tek farklı şey yüzüğüydü, bunu daha önce fark etmemiştim.Elini ellerim arasına alarak yüzümü yaklaştırdım, daha dikkatli bakmaya başladığımda içindeki kırmızı küçük taşı görmüştüm
" Garnetin bir parçası bende. "
Dediği şey ile şaşkınlıkla başımı ona çevirmiştim.
" Nasıl, neden sen? "
" Aslında beni buraya seni yakalayıp onlara götürmem için getirdiler..bu geçitten haberim yoktu, bulduğumda büyükbaba ile karşılaştık, onu köşeye sıkıştırmaya çalışırken birden karnıma Garnet taşını bastırdı, ondan sonrasını hatırlamıyorum, bayıldım sanırım.Hakkında bildiğim şeylerden biri, bu taşı alan kişiler Klaus'un özelliklerini kazanıyorlar. "
" Bu taş kaç kişide var? "
" Benim bildiklerim 3 kişi, sen ben ve büyükbaba. "
Derin bir nefes çekmiştim ciğerlerime,
" Yani sen, beni korumak için mi buradasın? "
" Öyleyim, Andro. "
Aslında kimseye güvenmemem gerekiyordu ama dürüst görünüyordu..
" Her neyse.."
Bedenini eskimiş geniş koltuğa doğru çevirmişti, sonunda ayakta dikilmek yerine oturmayı akıl ettiğimiz için gurur duymuştum.
•••
Prens Nicolas ve yardımcıları o gün Basil yüzünden verilen yanlış bilgiyle pek bir şey bulamamışlar Giritteki saraylarına geri dönmek zorunda kalmışlardı.Büyükbaba bağlı bir biçimde bir odaya atılmış ona verilen yemek ve suyla kendine gelmeye çalışıyordu, Garnet taşı dahil elindeki her malzemeye el konulmuş büyük bir uğraş sonucunda zorla etkisiz hâle getirilmişti.Şimdi prens ise yardımcısını azarlamak ile meşguldü..Öfkeden deliye dönmüş eline geçen her şeyi dağıtıp dökmemek için zor tutuyordu kendini fakat ne kadar tuttuğu aşikar, üzerine yürüyerek iki yakasından kuvvetlice kavradı küçük bedeni.
" Şimdiye kadar yaptığın tek iş bile doğru değil, senin ne haddine benim gibi bir prense yanlış bilgi vermek, ha!? Cevap ver seni terbiyesiz! "
" B-ben bilmiyordum.. ç-çok özür dilerim çok özür dilerim e-efendim..n'olursunuz affedin beni lütfen h-her şeyi yaparım istediğiniz her ş-şeyi. "
Son hız göğsüne çarpan kalbi gittikçe daha da korkutuyor kesilen nefesini düzene sokamamasına sebep oluyordu, zorla yutkunarak titreyen ince ellerini yakasındaki ellere sabitledi ve çekmeye çalıştı, ne diyeceğini bilemiyor çağresizce yalvarmaya başlıyordu.
" B-bırakın n'olursunuz.. "
" Eğer bir işi daha yanlış yaparsan, alırım kelleni, acımam. "
" Duydun mu beni? Safiri ellerim arasında istiyorum, bulacaksın onu bana!! "
Göz yaşları damla damla dökülmeye başlayan bedeni sertçe yere bırakmış arkasını döndüğü gibi bir hışımla çıkmıştı odadan, kördü çirkin adam, kibiri yok etmişti tüm kusursuz çekiciliğini, yeni planlar yapmalıydı.
•••
Dudaklarından memnun kıkırtılar dökülüyordu acımasız adamın.
Yolun sonuna geldin Antoine, Elmas yokken işe yaramazın tekisin, kendini ne zannediyordun ki şimdiye kadar?
Canını almaya yeminim olduğundan haberin yoktur tabii, buraya kadar bitmeyen kibirin, uslanmaz karakterin, hayatın boyunca eğilmeyen başın bu gün eğilecek, kötülük seninle birlikte toprağa gömülecek, yok olacaksın, hem de sonsuza dek.- Evren yaşamına rahat devam etmeni sağlar mı sanıyorsun, hm? Komikmiş, beni öldürmen bir işe yaramayacak, ne kibir ne kötülük hiç biri tek bir bedenle gömülmez toprağa, hem herkes benim tarafıma geçmişken, iyiliğin ve koruyuculuğun yanında olan kim kötülük hepsini ele geçirebilecek kadar güçlüyken?
...Olay da burada zaten Elmas, kötülüğün her daim kazanacağı düşünülür, iyi sonlar, iyilere saklıdır çünkü yalnızca.İyi bir sonu hak etmeyenler ise en başından kazandığını zanneder, oyun bittiğinde ise bam, her şey biter ve zafer bizim olur.
Şimdi, cehenneme defolmaya hazır ol aciz Casta.
"Bekle."
Okumayı bırakarak başını bana doğru çevirmişti hafifçe.
"Antoine'den Garnet dışında başka nefret eden var mıydı?"
"Evet, Agathias."
"Özel bir sebebi var mıydı?"
"Garnet ile bağlantılı, tavana çizilen resmi hatırla."
Agathias'ın yanında göğsünün ortasında boşluk olan beden gelmişti gözümün önüne..Klaus?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Wizard
Fanfiction"Bu dev yaratıklardan sonuncusu olmak, sandığın kadar kolay olmayacak Jeongguk."